Mie kuulun porukkaan, jolta kielletään kahvinkeitto työpaikalla....
sun kahvista sais sit vissiin hyvää lattea. Kaksi kolmanneskupillista kuumaa maitoa ja loraus sun keittämää päälle ni hyvä on.
Mie kuulun porukkaan, jolta kielletään kahvinkeitto työpaikalla....
Tuo eksyksissä oleminen ei ole kivaa. Poliisisetä oli kivaa.Mul on kanssa yks kestouni ollut. Nyt ei oo näkyny vuosiin. Ehkä, kun kerroit omasta, muistan taas ja näen sen kohta. Ne on kivoja!
Enimmän osaa elämästä olen ollut yksin. Luulenpa että en löydä loppuelämän puolisoa. Niin monta kertaa olen tykännyt miehestä joka ei halua suhdetta.@m.e.k. in unihan selkeästi kertoo, että se oma koti (puolison kanssa) ei ole vielä läytynyt.
Mä oon pari kertaa nähnyt unta ratsupoliiseista. Yksi kerta oli jokin puisto Helsingissä ja se taisi olla kanadalainen ratsupoliisi.Tuo eksyksissä oleminen ei ole kivaa. Poliisisetä oli kivaa.
Tseissöni.
Huomenta, toista se on täällä. Pilvistä, plussakeli ja loskaa.Huomenta.
Ihana auringonpaiste, pikkupakkanen ja hanget!
Mikä lie kaulassa. Sillä on usein hiusdonitsi ranteessa.Tseissöni.
Mut mitkä naisten tukisukat se on kieputtanu kaulansa ympäri, ja kädessä vaaleanvioletti hiusdonitsi?
Se on selkeesti käymässä Mekon luona tuossa kuvassa.
En tiiä. En oo katsonut sitä.eiks tuo jeppe näytelly sitä heppapojua Game of Thronesissa?
kannattas kattoaEn tiiä. En oo katsonut sitä.
Ei kiinnosta.kannattas kattoa
mihkään peruun lähetä, pattajalle paremminkiNo nyt on uusi matkakohdehimo! Gordon Ramsay matkaa jossain ohjelmassa ympäri maata ja etsii paikallisia raaka-aineita vuoristosta ja vedestä ja mistä milloinkin.
Mä haluan Peruun! Ni ja sit tarvitsen erilaisia verenpisaransiemeniä. Haluan kasvattaa mahdollisimman makeita ja herkullisia
mihkään peruun lähetä, pattajalle paremminki
ei taida olla mutta halvat hutsut ja hyvää ruokaaOnks Pattayalla vuoria? EN mee enää mihkään missä niitä ei ole.
tää on helppoNoidannuoli kiusaa!!! Tiikeribalsami ei auta. Antakaa vinkkejä, olen valmis mihin vain!!
Löytysköhän keltään naapurilta pataa...tää on helppo
sulloudut ukkos kanssa muuripataan ja teette siellä temput
lähtee selkävaivat
ompa huonoryhtinen miesHuomenta, toista se on täällä. Pilvistä, plussakeli ja loskaa.