Noidannuoli kiusaa!!! Tiikeribalsami ei auta. Antakaa vinkkejä, olen valmis mihin vain!!
[/Laita tennispallo kipeän paikan ja seinän väliin ja hierot itseäsi palloa vasten.
Tämä tuskin parantaa vaivaa, mutta toivottavasti auttaa särkyyn
Noidannuoli kiusaa!!! Tiikeribalsami ei auta. Antakaa vinkkejä, olen valmis mihin vain!!
[/Laita tennispallo kipeän paikan ja seinän väliin ja hierot itseäsi palloa vasten.
Tämä tuskin parantaa vaivaa, mutta toivottavasti auttaa särkyyn
Mikä mies?ompa huonoryhtinen mies
Tuo sun kiiltokuvapoika. Selkä kumarassa, tukka leikkaamatta ja kampaamatta. Likanen paita päällä, kädet pesemättä, kynnet leikkaamatta.Mikä mies?
Aah! Tuntui hyvältä! Alkoi tuntua lapaluussa, laitoin siihen toisen pallon, alkoi oksettaa. Eli vaikuttaa. Kokeilen kohta uudestaan!Tennispallo
ei taida olla mutta halvat hutsut ja hyvää ruokaa
mun käsityksen mukaan Peru on aina ollut hyvin edullinen maa eurooppalaisten näkövinkkelistäEi ei mitään logiikkaa lähteä jos itekin osaa tehdä sapuskaa ja saa miestä (sekä naista) ilmaiseksi halutessaan.
Just katsoin, että Perussa saisi ensi viikoksi täyshoitomajoituksen pienessä perhehotelllissa alle kuudellasadalla kahdelle. Onkohan toi korona-ajan hinta vai norlmaalistikin noin edullista?
mun käsityksen mukaan Peru on aina ollut hyvin edullinen maa eurooppalaisten näkövinkkelistä
Mä olen nähnyt muutamia kertoja sellaisia unia, että eksyn isoon tavarataloon...joissakin unissa joku puukkomies jahtailee ja joissakin saan vapaasti ottaa vaatteita ja tavaroita itselleni, mutta en löydä ulos ikinä tai ovet ovat jo lukossa, kun olen löytämässä ulos.Tuo uni tulee monta kertaa vuodessa. Että en löydä kotiin. Kävelen jollakin kerrostaloalueella. Näin on ollut monia vuosia.
Makaa sohvalla. Tukka on just hyvä. Ei oo likainen paita. Hällä on tatska myös käsissä/sormissa.Tuo sun kiiltokuvapoika. Selkä kumarassa, tukka leikkaamatta ja kampaamatta. Likanen paita päällä, kädet pesemättä, kynnet leikkaamatta.
Näytteli, mutta ihan liian aikaseen lähti poiseiks tuo jeppe näytelly sitä heppapojua Game of Thronesissa?
niimpä, sai haavakuumeen ja potkas tyhjääNäytteli, mutta ihan liian aikaseen lähti pois
Mä olen nähnyt muutamia kertoja sellaisia unia, että eksyn isoon tavarataloon...joissakin unissa joku puukkomies jahtailee ja joissakin saan vapaasti ottaa vaatteita ja tavaroita itselleni, mutta en löydä ulos ikinä tai ovet ovat jo lukossa, kun olen löytämässä ulos.
Muakin on joskus jahdattu. Joku kerta mulla on ollut käsiase.Mä olen nähnyt muutamia kertoja sellaisia unia, että eksyn isoon tavarataloon...joissakin unissa joku puukkomies jahtailee ja joissakin saan vapaasti ottaa vaatteita ja tavaroita itselleni, mutta en löydä ulos ikinä tai ovet ovat jo lukossa, kun olen löytämässä ulos.
Mulla on vähän sama ongelma, mutta ulkona taas osaan suunnistaa oikein hyvin...mistähän tällanen johtuu?Mun ei tarvitse nähdä unta että eksyn isoon tavarataloon ku oon oikeasti eksynyt. Ja pienempäänkin. Ja moniosaiseen hotellirakennukseen kanssa Ni ja yhteen kouluun mitä kävin.
Mulla katoaa suuntavaisto ihan kokonaan ku en näe ulos.
Osaat sä lentää unissa? Mä osaan ja se vasta ihanaa onMuakin on joskus jahdattu. Joku kerta mulla on ollut käsiase.
Osaan mutta mulla on korkean paikan kammo.Osaat sä lentää unissa? Mä osaan ja se vasta ihanaa on
kuinka kovaa ne pääsee?Olis kiva liikkua yhtä nopeasti kuin vampyyrit.
Niin nopeasti että et huomaa lähestyvän sua. On yhtäkkiä nenän eessä.kuinka kovaa ne pääsee?
on ne aika vikkeliäNiin nopeasti että et huomaa lähestyvän sua. On yhtäkkiä nenän eessä.
Se ei tapahdu niin nopeasti.on ne aika vikkeliä
kauankohan niillä kestää sutasta?
Niih " kuolaa"Tätä ei voi olla kuolaamatta.