Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ei ei mitään logiikkaa lähteä jos itekin osaa tehdä sapuskaa ja saa miestä (sekä naista) ilmaiseksi halutessaan.


Just katsoin, että Perussa saisi ensi viikoksi täyshoitomajoituksen pienessä perhehotelllissa alle kuudellasadalla kahdelle. Onkohan toi korona-ajan hinta vai norlmaalistikin noin edullista?

mun käsityksen mukaan Peru on aina ollut hyvin edullinen maa eurooppalaisten näkövinkkelistä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tuo uni tulee monta kertaa vuodessa. Että en löydä kotiin. Kävelen jollakin kerrostaloalueella. Näin on ollut monia vuosia.
Mä olen nähnyt muutamia kertoja sellaisia unia, että eksyn isoon tavarataloon...joissakin unissa joku puukkomies jahtailee ja joissakin saan vapaasti ottaa vaatteita ja tavaroita itselleni, mutta en löydä ulos ikinä tai ovet ovat jo lukossa, kun olen löytämässä ulos.
 
Mä olen nähnyt muutamia kertoja sellaisia unia, että eksyn isoon tavarataloon...joissakin unissa joku puukkomies jahtailee ja joissakin saan vapaasti ottaa vaatteita ja tavaroita itselleni, mutta en löydä ulos ikinä tai ovet ovat jo lukossa, kun olen löytämässä ulos.

Mun ei tarvitse nähdä unta että eksyn isoon tavarataloon ku oon oikeasti eksynyt. Ja pienempäänkin. Ja moniosaiseen hotellirakennukseen kanssa :D Ni ja yhteen kouluun mitä kävin. :D


Mulla katoaa suuntavaisto ihan kokonaan ku en näe ulos.
 
Mä olen nähnyt muutamia kertoja sellaisia unia, että eksyn isoon tavarataloon...joissakin unissa joku puukkomies jahtailee ja joissakin saan vapaasti ottaa vaatteita ja tavaroita itselleni, mutta en löydä ulos ikinä tai ovet ovat jo lukossa, kun olen löytämässä ulos.
Muakin on joskus jahdattu. Joku kerta mulla on ollut käsiase.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Noin nyt olen lukenut kaikki teidän pulinat....
Lähdin aikasteen aamulla terv.kesk. ja tulin vasta äsken kotiin. Verenpainelääkitystä muutettiin ja jollei ala muuttumaan niin viikon päästä taysiin ja siellä verikokeita ja ehken osastolle.

Yritin asiointipisteestä hakea mittaria uudestaan vaan eipä tuolla ollut ketään ja infosta sanottiin ettei mitään tietoa millon joku sinne tulee, jos enää tulee ''kun on tää korona ja se sotkee kaiken'' :mad:
 
Mun ei tarvitse nähdä unta että eksyn isoon tavarataloon ku oon oikeasti eksynyt. Ja pienempäänkin. Ja moniosaiseen hotellirakennukseen kanssa Ni ja yhteen kouluun mitä kävin.


Mulla katoaa suuntavaisto ihan kokonaan ku en näe ulos.
Mulla on vähän sama ongelma, mutta ulkona taas osaan suunnistaa oikein hyvin...mistähän tällanen johtuu?:unsure:
 
Moro murut.
Mitenkäs muuten Elluseni voi ?
Työpäivä ja kävin kans kirjastossa ja Lidlissä.
Lidlistä lähti mukaan punakampelafileitä ja puoliveriappelsiinejä.
Kalafileille teen yrttivoin ja teen pottusalaattia.
 

Yhteistyössä