Valitustako? 10v tuli täyteen.En tiedä. Kuinka monta tuntia kestät?
Valitustako? 10v tuli täyteen.En tiedä. Kuinka monta tuntia kestät?
Mullois liuska tenoxia sairaalasta unionegelmiin määrättynä....en tykkää niiden vaikutuksesta yläpäässä ja ajattelin hävittää (viedä apteekkiin hävitettäväks), mutta jos Palanderin Kallelle riittää 2, sä saat loput.Mies tarttee kyl varmasti pillerit tuohon hommaan
Tosi mies jaksaa kylläValitustako? 10v tuli täyteen.
Miten mä muistelin, että hää oli joku hiivatin golfaajaSukset silläkin. Alppihiihto taisi olla lajinsa. Ja nyt kommentoi syöksylaskua.
Et sä sit. Mä en ikinä valita jälkeenpäin.Valitustako? 10v tuli täyteen.
Oletko vaimoni?
Katos vaan, molemmilla joku muistinmenetys, teijjäthän on kuin tehty toisillenneEn tiedä.
Kalle kuuluu mulla samaan kastiin Karalahden kanssa. Kallen kommentit tyttärestään ja ettei halua olla sen kanssa tekemisissä...Sukset silläkin. Alppihiihto taisi olla lajinsa. Ja nyt kommentoi syöksylaskua.
Ei ku se saa kiksejä valittamisesta. Mä en jaksa valittaa. (Kierroksen jälkeen).Katos vaan, molemmilla joku muistinmenetys, teijjäthän on kuin tehty toisillenne
Minuthan on luotu teille kaikille naisille!Katos vaan, molemmilla joku muistinmenetys, teijjäthän on kuin tehty toisillenne
kakkosnelosesta kirveellä vestettyjäAi sul oli nii isot lelut! Onnen poika!
Voi, kun sut vois laittaa jakoon!Minuthan on luotu teille kaikille naisille!
Unlucky me...Voi, kun sut vois laittaa jakoon!
Mutku et tiedä sitä osotetta
Kuritusvälineestä leluksi?kakkosnelosesta kirveellä vestettyjä
Nojaa. Mun kohdalla oltiin laittamassa miehiä riviin, joita nippailen samalla kun oma mies hoitaa hommat. Oletko valmis tuommoiseen kinkkytouhuun?Unlucky me...
Juu en mää mikään perus rivimies oo....Nojaa. Mun kohdalla oltiin laittamassa miehiä riviin, joita nippailen samalla kun oma mies hoitaa hommat. Oletko valmis tuommoiseen kinkkytouhuun?
Eli ei osotetta ihan heti.Juu en mää mikään perus rivimies oo....
Haluatko uusia kokemuksia?Mä voin lähteä.
Teidän täytyy si jakaa kaikki kokemukset meirän kanssa!Haluatko uusia kokemuksia?
Kuinka houkuttelevaa!Teidän täytyy si jakaa kaikki kokemukset meirän kanssa!
JooHaluatko uusia kokemuksia?
Mikä makumieltymys. Et kai oo raskaana?kuva
Otetaanko kuvia eri tilanteista?Teidän täytyy si jakaa kaikki kokemukset meirän kanssa!
Videoita!Otetaanko kuvia eri tilanteista?