edunvalvonnassa joka päättyi keulimiseenMissä asiassa?
Mulla tulee noita myös joskus, ihan outoja tuntemuksia.
edunvalvonnassa joka päättyi keulimiseenMissä asiassa?
Mulla tulee noita myös joskus, ihan outoja tuntemuksia.
Kasvattaa mielikuvitusta, kun on yksinkertaiset lelut.Minkä takia ne naulattiin silleen lattiaan kiinni ja vielä pirtin? Senkö takia, että siellä tuuli niin kovaa, että lähti leluttii lentoon?
Minulla on vaitiolovelvollisuus (ainakin ellei lahjota)Mistä se on?
Mää luulin että sullekin tuli joku deejavuu jostain kaukasesta muistosta vaikkapa uimassa tai rilloomassa, mutta ei me sitten deejateltukaan samoista asioistaedunvalvonnassa joka päättyi keulimiseen
Jaa. Mitä tarvit, tai most desired, jos oot kattonu lusiferiaMinulla on vaitiolovelvollisuus (ainakin ellei lahjota)
Pyytääkö se kaveritkin mukaan riviinHuu-huu! Kannattaa nähdä kikkeliunia. Kerroin siitä miehelle ja ilme oli sen mukainen, että kohta sitä tulleepi sitten rivikaupalla...
Alkoipas hyräilyttää!
Ai sul oli nii isot lelut! Onnen poika!oli pakko naulata lattiaan ettei akat lakase niitä lastujen mukana uuniin
Huh, eihän tota meinaa yhtäkään jaksaa! Rivi olisi kauhistusPyytääkö se kaveritkin mukaan riviin
Ai de ja vuu, ihan kun oisit nähnyt ne sormet ennenkin?*venyttelee sormiaan*
Huh, eihän tota meinaa yhtäkään jaksaa! Rivi olisi kauhistus
Mä tuun ellun ja roosan kanssa nippaan sut ojanpohjalle jos rikot vaitiolovelvollisuutta! Otetaan vielä kais ja mekkokin mukaan nippaan niin tiedät olleesi tuhmaMinulla on vaitiolovelvollisuus (ainakin ellei lahjota)
Jonkun pitäis heittää sille pari tenoxia, että hiihtäis hiljempaa.Väsyttää niin että pian alkaa naurattaa mut en halua mennä nukkumaan ennenko toi Palanderin Kalle vaikenee.
Tommosta en oo huomannukkaan, et vois kokeilla. En tiä, värähtäiskö, eikä voikkaan tietää, jos ei oo kokeillu.Niii mut aina voi nipata niitä muita!
Mahtaiskohan tulla joltakulta nokkapokkaa kun sopivasti nippais..Niii mut aina voi nipata niitä muita!
Itsekuria!Jaa. Mitä tarvit, tai most desired, jos oot kattonu lusiferia
Eiku onko se ees hiihtäjä?*hirnuu väsyneenä ja masu makrillista pyllollaan*Jonkun pitäis heittää sille pari tenoxia, että hiihtäis hiljempaa.
Älä huoli. En usko, et mul olis mitään tarjottavaa, mikä voittaisi sun suuttumisenMä tuun ellun ja roosan kanssa nippaan sut ojanpohjalle jos rikot vaitiolovelvollisuutta! Otetaan vielä kais ja mekkokin mukaan nippaan niin tiedät olleesi tuhma
Mahtaiskohan tulla joltakulta nokkapokkaa kun sopivasti nippais..
*tarjoaa hymyillen itsekurikeittoa*Itsekuria!
Eiku onko se ees hiihtäjä?*hirnuu väsyneenä ja masu makrillista pyllollaan*
Oletko vaimoni?Huh, eihän tota meinaa yhtäkään jaksaa! Rivi olisi kauhistus
En tiedä. Kuinka monta tuntia kestät ja kierrosta jaksat?Oletko vaimoni?
*Seisoo vieressä sormi nippausvalmiudessa ja tuijottaa tuimasti*Itsekuria!