No ei meinaa. Nippaamisessa etusormi taitetaan peukalon alle ja sitten etusormi ojennetaan nopeasti, eli laukaistaan nippaamisen kohteen iholle. Täytyykö lähettää opetusvidio?Eiks se meinaa nipistämistä? *nipistää uudestaan*
No ei meinaa. Nippaamisessa etusormi taitetaan peukalon alle ja sitten etusormi ojennetaan nopeasti, eli laukaistaan nippaamisen kohteen iholle. Täytyykö lähettää opetusvidio?Eiks se meinaa nipistämistä? *nipistää uudestaan*
ja mä söin loppuun sen päivälliseltä ylijääneen savumakrillin ja salaatin lopun....ja nyt harmittaa kun sitä kalaa ei oo enempääMun mielestä olis ihanaa kun vois mennä ja touhuta yöt ja nukkua päivät
Sieltä mistä mä tulen se meinaa nipistämistä!No ei meinaa. Nippaamisessa etusormi taitetaan peukalon alle ja sitten etusormi ojennetaan nopeasti, eli laukaistaan nippaamisen kohteen iholle. Täytyykö lähettää opetusvidio?
Meilläpäin meinaa samaa mitä Kalamies sanooSieltä mistä mä tulen se meinaa nipistämistä!
Osta huomenna lisääja mä söin loppuun sen päivälliseltä ylijääneen savumakrillin ja salaatin lopun....ja nyt harmittaa kun sitä kalaa ei oo enempää
Mul on alkanut olla samaa efektiä nyt työttömänä. Työajat pitäis kieltää lailla!Mä oon taas koko illan ja aamun ollut tosi väsynyt ja nyt yllättäen taas tuntuu että pikkuhiljaa energiat nousee. Kun voiskin vaan luovuttaa ja ruveta täysin yöeläjäksi
Suonemme virheellisen käsityksesi sinulle anteeksi, koska tiedämme mistä olet kotoisinSieltä mistä mä tulen se meinaa nipistämistä!
Saattaa olla, että meilläkin päin oikeesti...mutta nipistäminen tuli ensimmäisenä mieleen...siitä on jo liian kauan kun olen siellä viimeks käynyt saati sitten asununnaMeilläpäin meinaa samaa mitä Kalamies sanoo
No niin pitäis, töissä pitäis saada olla vuorokauden ympäri; kun haluaaMul on alkanut olla samaa efektiä nyt työttömänä. Työajat pitäis kieltää lailla!
Oon samaa mieltä, mulla alkaa työt aamulla ja päättyvät kun on valmista. Ikinä ei tiedä minäpäivänä kotiin pääsee.Mul on alkanut olla samaa efektiä nyt työttömänä. Työajat pitäis kieltää lailla!
Myöntykäämme tämän kerran, mutta vain EllulleSuonemme virheellisen käsityksesi sinulle anteeksi, koska tiedämme mistä olet kotoisin
No älä ole surullinen. Tästä syystä sulla on edunvalvojaSaattaa olla, että meilläkin päin oikeesti...mutta nipistäminen tuli ensimmäisenä mieleen...siitä on jo liian kauan kun olen siellä viimeks käynyt saati sitten asununna
Minen ennää mittää muista oikein*heittäytyy dramaattisesti pöydälle itkemään*
Ai kamala kun röyhtäsin samalla, kun aloin nauramaan.Suonemme virheellisen käsityksesi sinulle anteeksi, koska tiedämme mistä olet kotoisin
Mistä se on?Suonemme virheellisen käsityksesi sinulle anteeksi, koska tiedämme mistä olet kotoisin
Ja mitähän siitäkin on muka hyötyä mulle?No älä ole surullinen. Tästä syystä sulla on edunvalvoja
Kerrotaan se sitte kun kerrot missä nyt asut*vetää foliopipon syvemmälle silmilleen*Mistä se on?
Minkä takia ne naulattiin silleen lattiaan kiinni ja vielä pirtin? Senkö takia, että siellä tuuli niin kovaa, että lähti leluttii lentoon?minun kotiseudulla ei ollut mitään neppisautoja
vähät lelut oli puusta ja nekin naulattu kiinni pirtin lattiaan
Et sentään päässyt itkemään et oisit hukannut lelusminun kotiseudulla ei ollut mitään neppisautoja
vähät lelut oli puusta ja nekin naulattu kiinni pirtin lattiaan
No sinun ylimääräiset rahat on turvassa hyvin sijoitettuna, saat positiivisen mielen, kun ihastelen kuvaasi ja pystymme siten hillitsemään perwoilujasi edes jollain tasollaJa mitähän siitäkin on muka hyötyä mulle?
Missä asiassa?Hmmm... de ja vu!