Höpöjöpö mitään tuollasta saa aikaseks ja etkähän ole onnistunutMun elämäntehtävä on saada järkyttynyt tai vaivaantunut hiljaisuus aikaan.
Olen mielestäni aika hyvin onnistunutkin siinä.
Höpöjöpö mitään tuollasta saa aikaseks ja etkähän ole onnistunutMun elämäntehtävä on saada järkyttynyt tai vaivaantunut hiljaisuus aikaan.
Hyi kamala jos pitäis koko ajan puhua jollekin puhelimessaMINUUTIN välein revin sen siitä, että otat tarpeeksi vakavasti, etkä mieti liikaa, jos pitää soittaa apua.
Tuota ei ole tutkittu ja sitä on äiteen puolella paljon, kuin myös verenpainetautia.Tutkivatko sepelvaltimotaudin mahdollisuutta?
Ei se hoitaja muuta hokenut kuin, että ''Sun tila on nyt hengenvaarallinen''...no soitin sitten muutama tunti sitten sinne kun alkoi vähän häiriimään, että mitä se niin hosui sillon kun soitti ja sain huomiselle käskyn tulla vaan jonottelemaan.
Mä en kyllä ymmärrä miten se siellä istuminen muka auttaa, hermostuneena ne arvot nousee ainakin.
Kuulema paras aika olis iltapäivästä, sillon hiljenee tahti kun mummot lähtee labroista ym koteihinsa.
Mutt miks siihen pitää olla sovellus, kun sen numeron voi näppäillä nopeesti vai toimiiko se jotenkin erilailla?
Minä nuista ymmärrä*mutisee*
Höpsis,etkä !Mun elämäntehtävä on saada järkyttynyt tai vaivaantunut hiljaisuus aikaan.
Ei toimi ei. Olen huomannut saman useampana päivänä.Nää ilmoitukset ei muuten toimi täällä ihan aukottomasti.. Parina päivänä tullunna vastauksia viesteihin, kun ei kuitenkaan näy kellon alla. Tiedoksi vaan, jos sattuu käymään samoin.
Järkytäkkö mutki hetkeksi, et tajuun olla hiljaa hetken?Mun elämäntehtävä on saada järkyttynyt tai vaivaantunut hiljaisuus aikaan.
Pystyykö ne muuten ollenkaan jäljittään puhelua linjan perusteella? Ennen on vissiin pystynyt, mut tekniikka ehkä on muuttunut.Eiku se sovellus näyttää niille automaattisesti missä sä olet.
Puhu mulle tunnin välein. Öisin voidaan pitää kimppakivaa.Hyi kamala jos pitäis koko ajan puhua jollekin puhelimessa![]()
Ei hajuakaan.Pystyykö ne muuten ollenkaan jäljittään puhelua linjan perusteella? Ennen on vissiin pystynyt, mut tekniikka ehkä on muuttunut.
Mä luin että pimppakivaaPuhu mulle tunnin välein. Öisin voidaan pitää kimppakivaa.
Okei!Järkytäkkö mutki hetkeksi, et tajuun olla hiljaa hetken?![]()
Järkytyin!Okei!
Talvesta mieleen tämä:
Jaa se on sellanen, täytyy ettiä ja asentaa se puhelimeen.Eiku se sovellus näyttää niille automaattisesti missä sä olet.
En millään meinanna tajuta, että tää oli sulta kun aattelin ettet sä nyt mikään perwo ole....sitten muistin että oothan sä aika perwoPuhu mulle tunnin välein. Öisin voidaan pitää kimppakivaa.
En millään meinanna tajuta, että tää oli sulta kun aattelin ettet sä nyt mikään perwo ole....sitten muistin että oothan sä aika perwo![]()
![]()
Mulla on avattu purkki kermaa. Mutta ei oo aineksia tai miestä jonka kanssa sitä käyttää.![]()
Mulla edessä pikkuporkkanoita ja dippikastiketta.Mulla on avattu purkki kermaa. Mutta ei oo aineksia tai miestä jonka kanssa sitä käyttää.
Sulla on liian pulmunen mielikuvitus.kuva
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!