mee sinä kaitsulle niin minä voin syödä ellun savumakrillitKyl mää menisin mieluummin Kaitsun luo syömään. Tulee astmakohtaus jo pelkästä kalankärystä...
mee sinä kaitsulle niin minä voin syödä ellun savumakrillitKyl mää menisin mieluummin Kaitsun luo syömään. Tulee astmakohtaus jo pelkästä kalankärystä...
Tehdäänpä näin.mee sinä kaitsulle niin minä voin syödä ellun savumakrillit
Eikö työ äijät ite ossaa tehä sapuskaa?Tehdäänpä näin.
Toisen tekemä on aina parempaa kuin omatekemäEikö työ äijät ite ossaa tehä sapuskaa?
Se on muuten tottaToisen tekemä on aina parempaa kuin omatekemä
No ei kyllä oo!Toisen tekemä on aina parempaa kuin omatekemä
Krutin ja Km n tapauksessa voi hyvinkin ollaNo ei kyllä oo!
Argh.Voisikohan tämä olla syy:
Yli 1,3 miljoonan suomalaisen puhelinnumerot vuotivat – ovat myynnissä netissä
Puhelinnumeroiden vuotamisen taustalla on vanha Facebook-haavoittuvuus.www.iltalehti.fi
Ikävää noin paha allergiaKyl mää menisin mieluummin Kaitsun luo syömään. Tulee astmakohtaus jo pelkästä kalankärystä...
Saat maistaa vähänmee sinä kaitsulle niin minä voin syödä ellun savumakrillit
Näkyykö se jo kokonaan?Mä olen kattonut nyt tuota Ivalo sarjaa ja täähän taitaa oikeesti olla aika hyvä
Mä en kanssa tykkää jos kalan pinnalle on laitettu metri jotain mössöä...kala kalana kelpaa parhaiten.Kalasta puheen ollet. Tänään listalla oli kalaa Meuniere.
Njoo, eli jotain ulkomaalta tuotua pakasteällötystä missä oli ohuen leivityksen sijaan paksu leivitys. Ei hyvää!
En tajua, miten kehtaavat tarjota ei suomalaista. *mur*
Yle areenalla näkyy 10 jaksoo.Näkyykö se jo kokonaan?
Jospa itekki sitten uskaltas vilasta Ivaloa. Onko Netliksissä vai mistä sitä voipi kattoo?Mä olen kattonut nyt tuota Ivalo sarjaa ja täähän taitaa oikeesti olla aika hyvä
https://areena.yle.fi/1-4231746?autoplay=trueJospa itekki sitten uskaltas vilasta Ivaloa. Onko Netliksissä vai mistä sitä voipi kattoo?
Mindhuntterssia enää muutama jakso kyttäämäti.
Eli tällä logiikalla mieluummin sun pöytään kuin mun pöytään. Milloin ruoka?No ei kyllä oo!
Mää voin kyllä kalastaa ne teikäläisilleIkävää noin paha allergia
Toisaalta taas, jääpipähän mulle enemmän kalloo
Määhän oon itteasiassa aika näppärä kokkiKrutin ja Km n tapauksessa voi hyvinkin olla
No niinpä tietenkin.Määhän oon itteasiassa aika näppärä kokki
kiinni vetiSaat ruuan päälle p1llua
Pääasia että ruokahalu lähteeminä en ruppea kokkaamisiani kehumaan, jos ei kelpaa niin passaa olla syömättä