Nyt tais olla lukemisen ymmärtämisessä 'hieman' vikaakiinni veti
Nyt tais olla lukemisen ymmärtämisessä 'hieman' vikaakiinni veti
Mutta mites kun mulla on sellanen käsitys, että sä osaat tehdä ihan hyviä ruokia?minä en ruppea kokkaamisiani kehumaan, jos ei kelpaa niin passaa olla syömättä
Houkuttele Mekko mukaas, hän jos kuka on ansainnut pitkän ja ihanan loman jossain eksoottisessa paratiisissaHeti, kun koronapelko loppuu niin Algoma lähtee lämpimiin maihin.
Olisko kukaan palstaladyistä halukas lähtemään mukaan?
silläpä mulla ei tarvitse alkaa vakuuttelemaanMutta mites kun mulla on sellanen käsitys, että sä osaat tehdä ihan hyviä ruokia?
Totta.silläpä mulla ei tarvitse alkaa vakuuttelemaan
Niinkö? Luulen, että ” mekko” on saanut minusta tarpeekseen.Houkuttele Mekko mukaas, hän jos kuka on ansainnut pitkän ja ihanan loman jossain eksoottisessa paratiisissa
Näin viime yönä unta kikkeleistä rivissä. Oli eri mallisia ja kokoisia, yksistä roikkui tosi hassut kivekset, toisessa oli pienet ja kiinteät. Osa oli niinkuin laudan päällä siinä rivissä..
Huone oli pieni ja hämärä, valaistus oli niinkuin saunassa, johon aurinko paistoi pikku ikkunasta. Osassa kikkeleistä saattoi olla keho mukana.
Kuka tahtoo tulkita?
Niinkö? Luulen, että ” mekko” on saanut minusta tarpeekseen.
Enkä aio houkutella ketään, tarjoan vain matkat ja ruoat ja aurinkovoiteen levityksen
No oliko ne stondiksessa?Näin viime yönä unta kikkeleistä rivissä. Oli eri mallisia ja kokoisia, yksistä roikkui tosi hassut kivekset, toisessa oli pienet ja kiinteät. Osa oli niinkuin laudan päällä siinä rivissä..
Huone oli pieni ja hämärä, valaistus oli niinkuin saunassa, johon aurinko paistoi pikku ikkunasta. Osassa kikkeleistä saattoi olla keho mukana.
Kuka tahtoo tulkita?
Missäkuvassaolikikkeleitä???Sää katselit turhan tarkkaan sitä kuvaa missä oli kasvoja ja peniksiä.
Höpöhöpö nyt taas, kysyt häneltä kuin rohkea mies ...myös tuota asiaa, enkä mä usko että hän sellanen on. Ei ole koskaan sanonut susta mittää pahhaa.Niinkö? Luulen, että ” mekko” on saanut minusta tarpeekseen.
Enkä aio houkutella ketään, tarjoan vain tilaisuuden.
Tilaisuus tekee varkaan. Aiot siis varastaa jonkun sydämen.Niinkö? Luulen, että ” mekko” on saanut minusta tarpeekseen.
Enkä aio houkutella ketään, tarjoan vain tilaisuuden.
Juu! Ja ne oli eri värisiä. Punertavista ruskeampiin. Ja ei ollut eroottinen uni kun ne vaan törrötti siinä.No oliko ne stondiksessa?
Minä taas näin unta, että mut huumattiin ja vietiin johonkin isoon kellariin vangiksi, pääsin sieltä pitkän ajan jälkeen pakoon ja se hirviö jahtaili minuu ympäri kylää missä lapsuuden ja alkunuoruuden kasvoin.Näin viime yönä unta kikkeleistä rivissä. Oli eri mallisia ja kokoisia, yksistä roikkui tosi hassut kivekset, toisessa oli pienet ja kiinteät. Osa oli niinkuin laudan päällä siinä rivissä..
Kuka tahtoo tulkita?
No, siinä tapauksessa. Harkitaan.Höpöhöpö nyt taas, kysyt häneltä kuin rohkea mies ...myös tuota asiaa, enkä mä usko että hän sellanen on. Ei ole koskaan sanonut susta mittää pahhaa.
No elä houkuttele vaan tarjoa se tilaisuus
Sinä kysyit asiasta ja mä ehdotin
No mä veikkaan, että tässä on seisovapöytä fantasia kyseessäJuu! Ja ne oli eri värisiä. Punertavista ruskeampiin. Ja ei ollut eroottinen uni kun ne vaan törrötti siinä.
Joku vois ajatella, että Algomalla oli jokin toinen elin mielessä.Tilaisuus tekee varkaan. Aiot siis varastaa jonkun sydämen.
Niin, vähän niinku laivan seisovat pöydät, paitsi ei yhtään etes sinnepäinNo mä veikkaan, että tässä on seisovapöytä fantasia kyseessä
Munuainen?Joku vois ajatella, että Algomalla oli jokin toinen elin mielessä.
Nooouuh.Munuainen?
Kuis ni. Valinnanvaikeushan siellä iskee ku kaikkea ei millään pysty kerralla maistaa...Niin, vähän niinku laivan seisovat pöydät, paitsi ei yhtään etes sinnepäin
No mutta eihän niitä kaalimadon tuotteita maistella ennen ostamistaKuis ni. Valinnanvaikeushan siellä iskee ku kaikkea ei millään pysty kerralla maistaa...