Sitruuna ei sovellu edes wc-raikastimen tuoksuksi...
TEQUILA!Sitruuna ei sovellu edes wc-raikastimen tuoksuksi...
Sopiihan!!Sitruuna ei sovellu edes wc-raikastimen tuoksuksi...
Makeanhimo on vaan himoa ja mättö siihen tuo vaan morkkiksen. Lätyt tai jäätelö tai asia, joka on kirkkaana mielessä, tuo hyvää mieltä.Nykyistä painoani en kerro palstalla, mutta tavoitteena on 12 kg pudotus kesän loppuun mennessä.
Viime kesänä hujahti 9 kg mut silloin oli n.100 kertaa helpompi heittää lenkkiä auringonpaisteessa, kuin tuolla tuiskussa ja tuulessa. Talvisin mulla on aina energiatasot matalat, vaikka vedän vitamiineja.
Häh?
In Finnish, pliis.
Mullehan tulis hyvä mieli tällä hetkellä vaikka 5 kilosta lättyjä.
Tequila ei sovellu edes mukaistinsa menettäneelle suomalaiselle alkoholistilleTEQUILA!
kas kun ei hunajamulla on p1npissä joku kukkaistuoksu.
Hallitse halusi ja hillitse himosi. Tosin minun seurassani tämä ei tietenkään onnistuMakeanhimo on vaan himoa ja mättö siihen tuo vaan morkkiksen. Lätyt tai jäätelö tai asia, joka on kirkkaana mielessä, tuo hyvää mieltä.
Vähän niinku seksi! (Taidan olla hedonismiin kallellaan. )
Nautin letuista.sait jonku ukon raahattua kämpille?
Minkä kanssa nautit?Nautin letuista.
Jep, puristin mehut sitruunasta parin päivän aikana. Join veden kanssa.
Hallitse halusi ja hillitse himosi. Tosin minun seurassani tämä ei tietenkään onnistu
MansikkahilloaMinkä kanssa nautit?
Makeanhimo on vaan himoa ja mättö siihen tuo vaan morkkiksen. Seksi eli asia, joka on kirkkaana mielessä, tuo hyvää mieltä.
Vähän niinku jäätelö! (Taidan olla hedonismiin kallellaan. )
Kotiveskissä nyt kuuluukin haista ihan rehellinen jaska eikä mikkään päivänkakkara...Sopiihan!!
Tosin mulla on nyt joku kukkaistuoksu.
Tästä syystä palstatapaamiset (siis ainakin mun kutsuminen) on kielletty tällä hetkellä. Vai oliko se korona syy? No joka tapauksessa ei ole kutsua tippunut postitse...No ohhoh! Näköjään
Syöty jo.Huomenta!
Pian saa aamupalaa.
Kuulostaa hmmm.... hieman freudilaiselta. Makkara, porkkana, ... oliko se leipä halkaistu sämpylä?Huomenta.
Eilen illalla söin siis jonkun omituisen yhdistelmän porkkana-nakki-leivänsyrjä.
Letut jäi.
munakkaan kanssa kuuluu ottaa mansikkahilloa.
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!