vierailija
Hotelli Vaakunassa Helsingissä numerokiekkopuhelimet huoneissaEihän nykykarat edes osais soittaa vanhanmallisella puhelimella
Hotelli Vaakunassa Helsingissä numerokiekkopuhelimet huoneissaEihän nykykarat edes osais soittaa vanhanmallisella puhelimella
Ai niin, kaksipesäiset mankat ja c-kasetit!Itte en ikinä harrastanut, mutta kannoiteko ikinä niitä helskatin isoja mankkoja olalla? Oliko ne jo cd-levyjä ja vielä kasettisoittimia?
Netistä löytyi vaikka mitä ladattavaa, mutta jos äippä tuli kotiin kesken latauksen, iski hätä! Perheissä saattoi olla vain yksi kone.Pinkit jumppavermeet, hikinauhat, säärystimet jne...
Vyölaukut.
Hittimittari, teinipojat tuijotteli silmät tarkkana vilahtiko se Sabrinan nänni oikeesti vai kirjotettiinko lehdessä omia.
Samatha Fox 'Touch me' ja Nilsiä huuma.
Lambada.
B-luokan ninja ja karate elokuvat.
Mikä netti?Netistä löytyi vaikka mitä ladattavaa, mutta jos äippä tuli kotiin kesken latauksen, iski hätä! Perheissä saattoi olla vain yksi kone.
minun pilipsi soitti C-kasettejaItte en ikinä harrastanut, mutta kannoiteko ikinä niitä helskatin isoja mankkoja olalla? Oliko ne jo cd-levyjä ja vielä kasettisoittimia?
Johonkin tasohyppelypeliin tartti rivin diskettejä, lerppuja? asennukseen! Oli helpottava, kun tekniikka kehittyi ja tartti enää vaan pari kappaletta cd-levyjä. Juu, älkää naurako, en muista välttämättä nimityksiä oikeen näille..Mikä netti?
Ei sillon ollut kuin Commodore 64 ja atari+ elektroniikkapelit tottakai.
cd levyt tuli 90-luvulla ja olivat todella herkkiä naarmuuntumaan.Johonkin tasohyppelypeliin tartti rivin diskettejä, lerppuja? asennukseen! Oli helpottava, kun tekniikka kehittyi ja tartti enää vaan pari kappaletta cd-levyjä. Juu, älkää naurako, en muista välttämättä nimityksiä oikeen näille..
Muaki ärsytti.Ai niin, kaksipesäiset mankat ja c-kasetit!
Sitten ärsytti, jos yritti äänittää radiosta suosikkibiisuja ja toimittaja alkoi höpöttelemään kesken kaiken jonninjoutavaa diipadaapaa
No jos vaan vähän niin eihän sitä lasketa.Hukkaan menee hyvä nainen kun se piehtaroi toisen naisen kanssa
Mä sain sen per*eleen joulupukkikynttilän soittimen sijaan!cd levyt tuli 90-luvulla ja olivat todella herkkiä naarmuuntumaan.
Mä haaveilin kannettavasta soittimesta, mutta enpäs sitten saanukkaan kun pattereilla toimivan seinäkellon...siis joululahjaksi, vaikka kyllä muuta lupailtiin
Sinne mennään ilman lapsia!Hotelli Vaakunassa Helsingissä numerokiekkopuhelimet huoneissa
Lerput olivat 1980-luvulla. Ysärillä olivat korput eli ne kovamuoviset, joita varmaan ajattelet.Johonkin tasohyppelypeliin tartti rivin diskettejä, lerppuja? asennukseen! Oli helpottava, kun tekniikka kehittyi ja tartti enää vaan pari kappaletta cd-levyjä. Juu, älkää naurako, en muista välttämättä nimityksiä oikeen näille..
Ja aina kyseltiin, et onks mulla varaa vielä yhteen tommoseen? Ja pohdittiin, et haluuks yhden isomman karkin, vai kaks pienempää...Irtokarkkeja ostettiin lapsena tyyliin "yksi tuollainen ja yksi tuollainen". Kioskin täti sitten kärsivällisesti otti pihdeillä yhden kappaleen sinne pussiin kunnes koko 5 markan satsi oli täynnä. Siis noin 50 karkkia kun ne maksoivat yleensä sen 10 penniä kappale.
Näinhän se meni! Kiitos!Lerput olivat 1980-luvulla. Ysärillä olivat korput eli ne kovamuoviset, joita varmaan ajattelet.
Muistan molemmat ja videovuokraamoja jäin kaipaamaan!Muistatteko puhelinpöydät eteisessä? Jossa pehmustettu istuinosa ja yksi laatikko, jossa pidettiin puhelinluetteloa?
Muistatteko, kun elokuvia käytiin vuokraamassa ei niin hirveän kauan sitten? Sitten piti seuraavana päivänä jaksaa PALAUTTAA
Samixet!Mulla oli pienenä kovalla pakkasella tapana mennä haistelemaan auton pakokaasua lähelle putkea, jotenkin se tuoksui pakkasella hyvältä!
Ja cd-levyt maksoivat 129,00 mk!Muistatteko Anttilassa singlet, eli yhdellä cd-levyllä myytiin jokin hittikappale ja sen seurana levyllä ehkä jokin toinen huono biisi samalta bändiltä? Mulla oli HIMin Join Me. Maksoi 19,90 markkaa.
Muistatteko puhelinpöydät eteisessä? Jossa pehmustettu istuinosa ja yksi laatikko, jossa pidettiin puhelinluetteloa?
Muistatteko, kun elokuvia käytiin vuokraamassa ei niin hirveän kauan sitten? Sitten piti seuraavana päivänä jaksaa PALAUTTAA
Silloin maksettiin musiikista, nytten kuunnellaan mainoksia.Ja cd-levyt maksoivat 129,00 mk!
Minulla nivico kelanauhuri ja asa matkaradio. Oltiin tekniikan huipulla, nääsminun pilipsi soitti C-kasetteja
Kelanauhuri? Semmonen, missä on semmoset isot kelat, joissa pyörii ruskeat nauhat? Näkee joskus leffoissa.Minulla nivico kelanauhuri ja asa matkaradio. Oltiin tekniikan huipulla, nääs
Just se samainen härpäke. Se oli kova sana silloin joskus, kun kasettimankat olivat vasta tuloillaan.Kelanauhuri? Semmonen, missä on semmoset isot kelat, joissa pyörii ruskeat nauhat? Näkee joskus leffoissa.