Mulla oli seinällä Madonnan juliste ja opettelin ulkoa sen biisien sanat, nei ollu latinaks.Määki vaan kattelin huoneeni seinällä ollutta kalajulistetta ja opettelin niiden latinan kieliset nimet...
Mulla oli seinällä Madonnan juliste ja opettelin ulkoa sen biisien sanat, nei ollu latinaks.Määki vaan kattelin huoneeni seinällä ollutta kalajulistetta ja opettelin niiden latinan kieliset nimet...
Mun kotiin tuli äitini siskolta, Amerikasta, seinäkalentereita, joista opettelin viikonpäivien nimiä englanniksiMääki vaan kattelin huoneeni seinällä ollutta kalajulistetta ja opettelin niiden latinan kieliset nimet...
Tytöt leipoivat pullia!Mun nuoruudessa pojat veistelivät kirvesvarsia, kuokanvarsia, hevosenlänkiä. Höylättiin ja koottiin vesisaavia kaiket talvi- illat.
Tytöistä en tiedä mitään varmaa, jälestivät ehkä jännäpoikia.
Mulla oli vain Linda kyykyssä ainona muusikon julisteenaMulla oli seinällä Madonnan juliste ja opettelin ulkoa sen biisien sanat, nei ollu latinaks.
Ilmankos muutit känädäänMun kotiin tuli äitini siskolta, Amerikasta, seinäkalentereita, joista opettelin viikonpäivien nimiä englanniksi
Mullakin oli se sama kyykky mutta korttina!!!!Mulla oli vain Linda kyykyssä ainona muusikon julisteena
Voi olla, en ollut kiinostunut vielä siinä iässä tytöistä. Kiinnostus alkoi vasta intin jälkeen eikä vieläkään ole loppunut.Tytöt leipoivat pullia!
Eihän nykykarat edes osais soittaa vanhanmallisella puhelimellaMitähän nykylapsi miettis kun hänet laittas puhelinkoppiin seisomaan!
Linda oli kova ja niin minäkinMullakin oli se sama kyykky mutta korttina!!!!
Mun setä asui Canadassa. (Kanadassa).Ilmankos muutit känädään
Mullakin kiinnostus tyttöihin tuli vähän myöhemmin.Voi olla, en ollut kiinostunut vielä siinä iässä tytöistä. Kiinnostus alkoi vasta intin jälkeen eikä vieläkään ole loppunut.
Mulla oli 3-4 vuotiaana iso Elviksen juliste seinällä ja annoin sille joka ilta pusun ennenkuin aloin nukkumaan.Mulla oli seinällä Madonnan juliste ja opettelin ulkoa sen biisien sanat, nei ollu latinaks.
Vai tuttöihin!Mullakin kiinnostus tyttöihin tuli vähän myöhemmin.
Miettisivät, että mites sillä pääsikään sinne Harry Potterin ministeriöön.Mitähän nykylapsi miettis kun hänet laittas puhelinkoppiin seisomaan!
Jo ihan nuorena palvoit kuvia?Mulla oli 3-4 vuotiaana iso Elviksen juliste seinällä ja annoin sille joka ilta pusun ennenkuin aloin nukkumaan.
Mun setä asui Canadassa. (Kanadassa).
Ei, vaan Elvistä ja Tarzania.Jo ihan nuorena palvoit kuvia?
ne pelavapaatutto olla nut me pikkuvaimmoOi niitä aikoja jolloin koululaiset olivat pellavapäitä.
Tuolla naapurikylillä oli joku keksinyt, silloin, kun puhelinkopit poistettiin käytöstä, ostaa sellaisen mukuloilleen suojaksi, kun ne vartoili koulukyytiä.Mitähän nykylapsi miettis kun hänet laittas puhelinkoppiin seisomaan!
Hukkaan menee hyvä nainen kun se piehtaroi toisen naisen kanssaMullakin kiinnostus tyttöihin tuli vähän myöhemmin.
Nyky-suomalaislapsi.... Täällä on puhelinkoppeja vielä. Edistyksellinen Eurooppa, meinaan.Mitähän nykylapsi miettis kun hänet laittas puhelinkoppiin seisomaan!