Ei saa. Ei oo mitään herkkua kaapissa. Mikään ei säily mulla.Yllätysvieraat ei sais jötskiä
T. herkkuperse
Ei saa. Ei oo mitään herkkua kaapissa. Mikään ei säily mulla.Yllätysvieraat ei sais jötskiä
Mäpä teinkin nallekarkkeja.
Ei muuten voi jättää sokeria pois.
Ja ei ollu nallemuotteja.
Meillä ei oo mitään makeeta nyt. Ei pullaa, suklaata - ei mitään.
Järsin porkkanaa kuin joku pupujussi.
Nyt sitte! Sut pitää laittaa jo lepositeisiin siellä.Raasta sitä. kuullota voissa pannulla, heitä sekaan kourallinen sokeria ja vähän kanelia. Sit on makeaa ja hyvää
Anteeksi ronskimpi huumorini.
Haluutko mun överi makeeta piirakkaa?Meillä ei oo mitään makeeta nyt. Ei pullaa, suklaata - ei mitään.
Järsin porkkanaa kuin joku pupujussi.
Tänne!Haluutko mun överi makeeta piirakkaa?
Millasia ne nallemuotit ois?Mäpä teinkin nallekarkkeja.
Ei muuten voi jättää sokeria pois.
Ja ei ollu nallemuotteja.
Mä tykkään kans sellaisenaan enempi. Vaniljakastike ja jäätelö on hyvää mutta mieluummin pelkältään. Tosin jos on tosi kuivaa mustikkapiirakkaa tai vähän liian paistunutta olis niin siihen tietysti jotain kaipais mutta mehän emme ikinä tee sellaistaEi oo jätskiä. Mulla ne ei kauan säily.
Mä tykkään piirakasta sellaisenaan.
joo, haluanHaluutko mun överi piukkaa piirakkaa?
Tarkentava kysymys. Meneekö tämä mauste valmiin makkaran päälle vai kun tekee raakamakkaraa itse?Hei pssst.
eikö se yrtti, mitä ne -virossa sanoo makkaramausteeksi, olekin meiramia?
Tarkentava kysymys. Meneekö tämä mauste valmiin makkaran päälle vai kun tekee raakamakkaraa itse?
Selvitän huomiseksi.Makkarataikinaan. Siis verimakkarataikinaan!
No toi yksi ei tiennyt mitään vaikka ne on joskus sitä tehneet...Selvitän huomiseksi.
No toi yksi ei tiennyt mitään vaikka ne on joskus sitä tehneet...
Itse löysin tämmöisen: https://www.saksavorst.ee/fi/tuote/verimakkaramauste-thuringer-rotgold-200g/
Tässä virolainen verimakkararesepti. Heitä google translatoriin:
Verivorst – Vikipeedia
et.m.wikipedia.org
Juu, meiramia kuulemmaTuohon tulee majoraania eli meiramia. Kyl sen se siis täytyy olla.
Miten ollakaan, on minun mielipiteeni maksalaatikosta aina ollut tuon mielikuvasi mukainen...Sillä ei tainnu vatsa sulattaa kaikkea mitä piti?
Hyi, nyt mä ajattelen maksalaatikkoa kakkaläjänä....vaiks on mun lemppariruoka!
Pistä mulle kanssa pari. Löydän kyl markkinat niille! Tullee kohta vastaan lauma pikkukruutteja,eiks olis ihana!
Tunnistaako pikkukruutit oranssista tunnusväristä?on ne varsin mainioita
Onko kuvassa oma tuotoksesi?Miten ollakaan, on minun mielipiteeni maksalaatikosta aina ollut tuon mielikuvasi mukainen...