Tosi hyvä elokuvaGood morning Vietnaaam!
(M1es. Ei kuvia siitä)
Tosi hyvä elokuvaGood morning Vietnaaam!
(M1es. Ei kuvia siitä)
Niin on!Tosi hyvä elokuva
bimbot on just hyviä
ota ihmeessäOtan sen seuraavaksi nimimerkiksi, muodossa tai toisessa, kun tästä aika jättää. ;D
just on alkamaisillaan parhaat hiihtokelit ja yks haaveilee vetelän lämmöstäJa huomenia!
Vuosi sitten heräilin, laitoin kahvin tippumaan, vedin päälleni trikoot ja hupparin ja kävelin puhelimen kanssa rannalle. Kuvailin aaltoja ja nousevaa aurinkoa. Siirryin takaisin sisälle, paahdoin pari leipää ja kasasin päälle tomaattimarmeladia ja manchengojuustoa ja ne ja kahvimuki mukanani istahdin terassille aamupalalle.
Miettien, ettei ikinä enää suomen kylmiä talvia, täällä mä olen tästälähtien aina tammi, helmikuun.
Ja paskat!
ota ihmeessä
just on alkamaisillaan parhaat hiihtokelit ja yks haaveilee vetelän lämmöstä
Jaahas, näin unta susista jotka hyökkäsivät.
Edellisenä yönä koruista. Luin ennustuksia. Korut ennustaa menestystä ja vaurautta. Sitä ei ikinä tapahdu.
eipä oo juuri koru-unia näkyny
ite näin moottoripyöristä, mitähän se enteilee?
voi moottoripyörää ajaa talvellakin kun laittaa talvirenkaat alleHyökkäävä susi kertoo siitä, että ajattelee suotta, mitä muut ajattelevat tai että toteuttaa liikaa muiden haluja ja toiveita, unohtaen itsensä.
Ja moottoripyörä. Sehän kertoo kesästä!
voi moottoripyörää ajaa talvellakin kun laittaa talvirenkaat alle
lämpimästi päälle niin tarkenee suditella pikkuteilläEI voi ku kaik paikat jäätyvät.
Huomenta!
Mä näin unta että meidä papalla oli erittäin paha dementia, ja hän oli taantunut lähes pikkulapsen tasolle
Kamala uni.
Niitä tissilämmittimillähän vois vuorata pyöräpuvun ihan mainiosti!EI voi ku kaik paikat jäätyvät.
markkinoilla on semmottii lämmitettäviä väliasujaNiitä tissilämmittimillähän vois vuorata pyöräpuvun ihan mainiosti!
Sä oot jotenki muutenki....espanjalainen. Sanon tän hyvällä. Sopisit sinne hyvin.Ja huomenia!
Vuosi sitten heräilin, laitoin kahvin tippumaan, vedin päälleni trikoot ja hupparin ja kävelin puhelimen kanssa rannalle. Kuvailin aaltoja ja nousevaa aurinkoa. Siirryin takaisin sisälle, paahdoin pari leipää ja kasasin päälle tomaattimarmeladia ja manchengojuustoa ja ne ja kahvimuki mukanani istahdin terassille aamupalalle.
Miettien, ettei ikinä enää suomen kylmiä talvia, täällä mä olen tästälähtien aina tammi, helmikuun.
Ja paskat!
tiineys? korona?Mikä hemmetti voi vetää vatsan löysälle? Yölläkin piti käydä vessassa.
Sulla on ripulitautiMikä hemmetti voi vetää vatsan löysälle? Yölläkin piti käydä vessassa.
Raskaus ei ole mahdollinen. Mä oon ollut eristyksissä kotona. Käyn kaupassa 0-2 kertaa viikossa. Käytän maskia.tiineys? korona?
Mistäs se kertoo, kun minä näen usein unta karhuista?Hyökkäävä susi kertoo siitä, että ajattelee suotta, mitä muut ajattelevat tai että toteuttaa liikaa muiden haluja ja toiveita, unohtaen itsensä.
Ja moottoripyörä. Sehän kertoo kesästä!