Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja huomenia!


Vuosi sitten heräilin, laitoin kahvin tippumaan, vedin päälleni trikoot ja hupparin ja kävelin puhelimen kanssa rannalle. Kuvailin aaltoja ja nousevaa aurinkoa. Siirryin takaisin sisälle, paahdoin pari leipää ja kasasin päälle tomaattimarmeladia ja manchengojuustoa ja ne ja kahvimuki mukanani istahdin terassille aamupalalle.


Miettien, ettei ikinä enää suomen kylmiä talvia, täällä mä olen tästälähtien aina tammi, helmikuun.


Ja paskat!
 
Otan sen seuraavaksi nimimerkiksi, muodossa tai toisessa, kun tästä aika jättää. ;D
ota ihmeessä


Ja huomenia!


Vuosi sitten heräilin, laitoin kahvin tippumaan, vedin päälleni trikoot ja hupparin ja kävelin puhelimen kanssa rannalle. Kuvailin aaltoja ja nousevaa aurinkoa. Siirryin takaisin sisälle, paahdoin pari leipää ja kasasin päälle tomaattimarmeladia ja manchengojuustoa ja ne ja kahvimuki mukanani istahdin terassille aamupalalle.


Miettien, ettei ikinä enää suomen kylmiä talvia, täällä mä olen tästälähtien aina tammi, helmikuun.


Ja paskat!
just on alkamaisillaan parhaat hiihtokelit ja yks haaveilee vetelän lämmöstä
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
Jaahas, näin unta susista jotka hyökkäsivät.

Edellisenä yönä koruista. Luin ennustuksia. Korut ennustaa menestystä ja vaurautta. Sitä ei ikinä tapahdu.
eipä oo juuri koru-unia näkyny

ite näin moottoripyöristä, mitähän se enteilee?


Hyökkäävä susi kertoo siitä, että ajattelee suotta, mitä muut ajattelevat tai että toteuttaa liikaa muiden haluja ja toiveita, unohtaen itsensä.


Ja moottoripyörä. Sehän kertoo kesästä!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Ja huomenia!


Vuosi sitten heräilin, laitoin kahvin tippumaan, vedin päälleni trikoot ja hupparin ja kävelin puhelimen kanssa rannalle. Kuvailin aaltoja ja nousevaa aurinkoa. Siirryin takaisin sisälle, paahdoin pari leipää ja kasasin päälle tomaattimarmeladia ja manchengojuustoa ja ne ja kahvimuki mukanani istahdin terassille aamupalalle.


Miettien, ettei ikinä enää suomen kylmiä talvia, täällä mä olen tästälähtien aina tammi, helmikuun.


Ja paskat!
Sä oot jotenki muutenki....espanjalainen. Sanon tän hyvällä. Sopisit sinne hyvin. :)

Mun supisuomalainen mies on syntyny väärälle leveysasteelle. Se oikeesti kärsii jo lokakuusta alkaen, tuonne huhtikuulle. Vihaa talvea.

Mä taas haluisin matkustaa Islantiin, Huippuvuorille jne....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä