Mää olen aikas mestari. Kyllikin tappoi pappi ja musta aukko tykkää ottaa tavaraa sisäänsä.Nii
oli.
Voi minkä maailma menettääkään sun päättelytaidoissa.
Sä ratkaisisit varmaqn mustan aukon salaisuuden ja Kyllikki Saaren surman.
Mää olen aikas mestari. Kyllikin tappoi pappi ja musta aukko tykkää ottaa tavaraa sisäänsä.Nii
oli.
Voi minkä maailma menettääkään sun päättelytaidoissa.
Sä ratkaisisit varmaqn mustan aukon salaisuuden ja Kyllikki Saaren surman.
Selleriä. Sä siis haluat haista loppuillan sellerille. Semmone sexy Selleri-Seija kyl karkottaa siipan iltapuhdeaikaan.Iltaa! Kohta gourmee iltapala, wingsejä, auradippiä, selleriä ja porkkanatikkuja
Hymiöt ei näköjään toimi tuosta namiskasta..
Mää olen aikas mestari. Kyllikin tappoi pappi ja musta aukko tykkää ottaa tavaraa sisäänsä.
Mäkin veikkaan sitä pervoa pappia! Vaikka sillä tais kyllä olla vahva alibi.Mää olen aikas mestari. Kyllikin tappoi pappi ja musta aukko tykkää ottaa tavaraa sisäänsä.
Kyllä. Vaimo istuu usein pimeässä, valittaa valosta ja äänestä.Onkohan nää jotain migreenin ensioireita ku kaikki äänet ärsyttävät? Ja lukulamppukin häikäisee.
Tai sitten se järjesti asian...Mäkin veikkaan sitä pervoa pappia! Vaikka sillä tais kyllä olla vahva alibi.
Ei selleri haise pahalle. Ja vaikka haisiskin niin aattele romanttinen puoli, me haistaan yhdessä yhtä pahalleSelleriä. Sä siis haluat haista loppuillan sellerille. Semmone sexy Selleri-Seija kyl karkottaa siipan iltapuhdeaikaan.
(Kosto siitä pierukommentista )
Mun mies tuntee miehen, joka on sieltäpäin. Oli sanonu mun miehelle että se murhaaja oli nimismies, ja sen auto löytyy tänäkin päivänä yhdestä ladosta. Monet kyläläiset sanoo samaa.Tai sitten se järjesti asian...
Tulee ihan mieleen joku tanssiliike, missä lopulta dansaaja nylkyttäö lantiollaan lattiaa....sun syy, että kuvittelen tästälähin pierun äänet siihen liikkeeseenJos mulla ei meinaa ilma tulla, meen lattialle kyyryyn ja peppu pystyyn. Rintakehä niin alas lattiaan kuin pystyy.
5 min.siinä ja loppu on historiaa.....
Ilma pyrkii suolistossa ylöspäin.
Älä siinä nyt mutise vaan ala pyllistellä.Tulee ihan mieleen joku tanssiliike, missä lopulta dansaaja nylkyttäö lantiollaan lattiaa....sun syy, että kuvittelen tästälähin pierun äänet siihen liikkeeseen
Tulee ihan mieleen joku tanssiliike, missä lopulta dansaaja nylkyttäö lantiollaan lattiaa....sun syy, että kuvittelen tästälähin pierun äänet siihen liikkeeseen
Emmie tänään kärsi muutako nousta ja istuutua, pikkusen olen liikuskellut, huomenna ajattelin lähteä luistelemaan 'korttelin' ympäri varovasti kävellen.Älä siinä nyt mutise vaan ala pyllistellä.
Ok. Huteraan kuntoon ne sut sai siellä.Emmie tänään kärsi muutako nousta ja istuutua, pikkusen olen liikuskellut, huomenna ajattelin lähteä luistelemaan 'korttelin' ympäri varovasti kävellen.
Ne on muuten hauskoja versioita mistä on poistettu taustamusiikki kokonaan
Ja peilin kautta voi sit samalla ottaa kuvan ja lähettää meille palstan perwoilleÄlä siinä nyt mutise vaan ala pyllistellä.
Tähän vastaaminen unohtui. Kyllä. olen tummempi.Keneen m1estä voisi verrata?
Mulla on kyllä yksi mielessä.
Mutta ei
- on olemassa vain yksi Tuomas Malinen.
m1es on sitäpaitsi ihan salettiin tummempi.
Hmmm, tummempi Tuomas Malinen.
*lähtee pikkupyykille*
Onneksi tämä ei ollut vierailijan suorittamaa nimittelyä: "No mitä muitakaan ne miehille netissä pyllistävät eukot on kuin bimboja? "Vähän eri asia pyllistellä kahden kesken omassa makkarissa kuin kaikelle kansalle netissä. Mut eipä sulta nyt voi odottaa että tajuaisit tai osaisit muuta kuin nimitellä...
Voi vitalis mikä pel.le.Onneksi tämä ei ollut vierailijan suorittamaa nimittelyä: "No mitä muitakaan ne miehille netissä pyllistävät eukot on kuin bimboja? "