Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lääkäri niitä yleensä irroittelee, mutta onnistuu se kotikonsteinkin, jos on perehtynyt asiaan, ei minulla siis ole omakohtaista kokemusta, mutta näin se vaan oon.

En varsinaista irroitusoperaatiota ala kertomaan ku pelkään, että joku saattaa ryhtyä uhmakkaisiin tekoihin ja sitten nuppi on sinisenä, liiankin sinisenä.


@Rätti Väsynyt kertoisitko amaröörille, että miten tuon saa irti, jos valitsee liian pienen tai molo turpoaa ennakoitua enemmän?
 
vierailija
MIstä sinä nuo "bimbot" tähän tempaisit?
Taatusti Kaja kelpaa. Hän on aika paljon sinun näköisesti, arvaan

Minulla voi kuitenkin olla erilainen maku, ei siis perinteinen Kaja-Echo-suuntautuminen.
No mitäpä muitakaan nuo netissä miehille pyl listävät eu kot ovat kuin bimboja? Harvemmin näkee koulutettujen ja fiksujen naisten tekevän niin...
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Echo
vierailija
Niin, ehkä he pyllistelevät enemmän ihan livenä. Fiksut ja koulutetut naisetkin tahtovat olla haluttuja. Toki mukaan mahtuu muutama kaltaisesi sitruuna.
Vähän eri asia pyllistellä kahden kesken omassa makkarissa kuin kaikelle kansalle netissä. Mut eipä sulta nyt voi odottaa että tajuaisit tai osaisit muuta kuin nimitellä...
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Echo

Yhteistyössä