Se on miten sovitaan eli sovitaan se myöhemmin yhdessä
Minusta reseptin olis kyl oltava pakollinen, sillä se helpottaa tuomarointia.
Minusta reseptin olis kyl oltava pakollinen, sillä se helpottaa tuomarointia.
Se on miten sovitaan eli sovitaan se myöhemmin yhdessä
Yritän illalla askarrella tämän loppuun
Ei paniikkia! Enemmän aikaa keksiä reseptejä!Muistin tämän löylyissä, onneksi kirjoitin tuon yritä sanan tuohon, voi olla että yritän myös aamulla, mutta joo, hiljaa hyvä tulee
Meen takaisin saunaan
Ei paniikkia! Enemmän aikaa keksiä reseptejä!
Tämä päivä lähtee kohta vauhdulla, katson, jos ehdin illasta. Mutta tuossa aloituksessahan on oikeastaan kaikki, jos sen vain siivoaisi, eli laittaa kaikki ehdotukset säännöiksi, eli kirjoittaa puhtaaksi ja katsotaan sitten, tarviiko täydentää tms.Näpäytäppä sinä säännöt ku sulla on ilmeisesti tietokone käytössä.
Tyttöystävä kielsi konettamisen tältä illalta, ei oo vielä hoksannut, että palstailen salaa puhelimella
Eikös alunperin ollut niin et voittaja päätti seuraavan aineksen. eli rättis kertoo ekan aineksen, sen jälkeen ain voittaja seuraavan.Olo tuntuu juosseelta, vaikka yhtään juoksuaskelta en ottanutkaan! Aaamupalan aika alkais varmaan kohta olla, mitäs tuumitte? Eikö kukaan ehdi copypastaa ehdotuksia säännöiksi?
Tuli muuten semmoinenkin mieleen tuossa kokatessa, että jos 1 antaisi ainesosat 2:selle ja tämä 3:selle... SE olis aika sotaisaa?
Ei kukaan ole kertonu perinteisiä sääntöjä vielä..... siis mulle.Eikös alunperin ollut niin et voittaja päätti seuraavan aineksen. eli rättis kertoo ekan aineksen, sen jälkeen ain voittaja seuraavan.
Ei kukaan ole kertonu perinteisiä sääntöjä vielä..... siis mulle.
Ei kukaan ole kertonu perinteisiä sääntöjä vielä..... siis mulle.
haahaahaa. Emmä kyl tota hommaa uskalla tehdä, ku parempi puoliso tulee kohta taas tuolta.... Mut ehkä taas sopivan tilaisuuden tullen maanantaina...Vaikkapa tämmöinen:
Ruokahaaste vko 36
Ruokahaaste vko 36 Tämän viikon aihe on leivotaan! Koskapa viime viikon vauhdikas kasvisruoka-kahakka on edelleen tuoreessa muistissa, niin selvennykseksi vielä, ettei tällä viikolla siis kannata osallistua esim. simalla, lohikeitolla tai kinkkukiusauksella. ;) Ruokahaasteen säännöt: -...keskustelu.kaksplus.fi