Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Sen ehkä ymmärtää että tienaa persekuvilla ja tissikuvilla. Mutta entä ne naikkoset jotka eivät tienaa? Hakevat huomiota niillä kuvilla.
Ja onhan se aika "helppo" tie saada sitä huomiota. Väittäisin, että sitä saa melkein millaisella kokoonpanolla tahansa, kaikelle löytyy kysyntää, kun löytää vaan sen kohderyhmän.
En ole itse koskaan ajatellut vakavasti jaella minnekkään kuviani, joten en tiedä motiiveista sen enempää. Ei kai sitten kaikkia haittaa, vaikka joku vähän sairaampi kaveri sitä omaa takapuolta katselee.
Ehkä noihin kuvien jakamisiin löytyy useampia eri motivaatioita. Joku haluaa tuntea itsensä halutuksi, joku haluaa huomiota, joku hyväksyntää.
 
Toi on vähän epäreilua, että naisten exhibionismi otetaan niin paljon kevyemmin kuin miesten. Miehistä varoitellaan jo alakoulussa, muttei oikein naisista ikinä. Nostetaan vaan kaistaa, ettei lataus kestä niin kauaa.

Meillä muuten liikkui ihkaoikea paljastelija kylillä kun olin penska. Mut ei sekään lapsille vilautellut vaan vain aikisille. Sitä paheksuttiin muttei suht harmiton tyyppi oli.


Nykyäänhän netti helpottaa vilauttelemista. -Voi nakuilla siellä missä se on sallittua tai jopa suotavaa.
 
Ajattelin syödä talon viimeisen banaanin jonka lähden kauppaan ostamaan lisää banaaneja, ne on mulle vähän niinku karkkia, ostan myös kupla että ja leivinpaperia ja salaattiainekset sekä tyttöystävälle suklaata ja kukkia, kukat on kyllä aika turhia minusta, mutta ostetaan nyt, jos siitä Hän hyvä mielen saa :)

Mustissa ja Mirrissäkin pitää käydä eläinystävilleni ostamassa herkkuja tai ei ne varsinaisesti herkkuja ole, mutta hyvää ruokaa tai en minä tiedä onko se edes hyvää, mutta terveellistä, tai en tiedä onko se edes terveellistä, mutta niin väittetään, ostan myös jonku lelun, niin saavat leikkiä tai en tiedä leikkiikö He edes, vaan puuhastelevat jotain niitten kans.

Bansku on syöty nyt, minä menen, Hei hei :)
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ajattelin syödä talon viimeisen banaanin jonka lähden kauppaan ostamaan lisää banaaneja, ne on mulle vähän niinku karkkia, ostan myös kupla että ja leivinpaperia ja salaattiainekset sekä tyttöystävälle suklaata ja kukkia, kukat on kyllä aika turhia minusta, mutta ostetaan nyt, jos siitä Hän hyvä mielen saa

Mustissa ja Mirrissäkin pitää käydä eläinystävilleni ostamassa herkkuja tai ei ne varsinaisesti herkkuja ole, mutta hyvää ruokaa tai en minä tiedä onko se edes hyvää, mutta terveellistä, tai en tiedä onko se edes terveellistä, mutta niin väittetään, ostan myös jonku lelun, niin saavat leikkiä tai en tiedä leikkiikö He edes, vaan puuhastelevat jotain niitten kans.

Bansku on syöty nyt, minä menen, Hei hei

hyvä idea!

Listalla on tänään maapähkinäkanaa ja pöydällä yksi banaani. Sekin sopii hyvin kanan sekaan.
 
Deleted member 149094
Ajattelin syödä talon viimeisen banaanin jonka lähden kauppaan ostamaan lisää banaaneja, ne on mulle vähän niinku karkkia, ostan myös kupla että ja leivinpaperia ja salaattiainekset sekä tyttöystävälle suklaata ja kukkia, kukat on kyllä aika turhia minusta, mutta ostetaan nyt, jos siitä Hän hyvä mielen saa

Mustissa ja Mirrissäkin pitää käydä eläinystävilleni ostamassa herkkuja tai ei ne varsinaisesti herkkuja ole, mutta hyvää ruokaa tai en minä tiedä onko se edes hyvää, mutta terveellistä, tai en tiedä onko se edes terveellistä, mutta niin väittetään, ostan myös jonku lelun, niin saavat leikkiä tai en tiedä leikkiikö He edes, vaan puuhastelevat jotain niitten kans.

Bansku on syöty nyt, minä menen, Hei hei
Ilman kukkia suakaan ei olis, ja nyt en puhu pelkästään siitä kuluneesta mehiläiskukkajutusta!

Kaksi naista jutteli:
-Voi että, kun tuo Ismo tuo mulle joka päivä kukkia, enkä millään jaksais pitää haaroväliä auki ihan joka päivää, alkaa kyllästyttää koko homma!
-Mikset sie vaasia osta?
 

Yhteistyössä