No mä tajuan että esim. joku hindu voi olla niin korkeakoulutettu/fiksu/rikas, kuin köyhä ja tyhmä. En tiedä, onko konservatiivikristityistä muilla semmoinen kuva, että on aivoton ja syrjäytynyt. (semmoisia kyllä pienemmissä seurakunnissa ON paljon)
Mutta sitten. Mä ajattelen 1980-2000-lukulaisittain monestakin asiasta (jossette viimeistään nyt oo huomannu ), eli mun moraalikäsitykset laahaa 20-30 vuotta jäljessä.
Ja silloin ajateltiin, että nainen joka on vaikka Hymy-lehden tyttönä/julkisuudessa (joka nykyisin on jollain lailla rinnastettavissa somejulkisuuteen) ilman rihman kiertämää tai laittaa itsestään herukuvia tutuille, tekee itsestään halvan. Vaikka sillä ois koulutusta ja massia eikä taloudellista pakkoa tehdä niin. Ja vaikken itse ollu uskossakaan eli ei pelkästään omaa ajattelua.
Nykyään sitä halpa-ajattelua ei ole. Mut mä edelleen ajattelen niin, vaikka maailma ympärillä muuttuisi, että nainen pysyttelee arvokkaampana ja tasokkaampana kun pitää vaatteet päällä.
*****Joo kristillinen rakkaus jokaista kohtaan ja ihmisarvo toimii tässäkin tapauksessa jne jne*****
Mut ethän sä silloin edes pohdi, MIKSI nainen ei pidä vatteita päällään. Eli et kuulu joukkoon, jolle kritiikkini esitin.
(ja mä taas en ajatellut, että ihminen ois kokonaan aivoton vaikka uskossaan yskoisikin höpönhöpöihin, vaan lähinnä verrastaisin vaikka siihen että todennäköisyydet tietävä laittaa joka viikko euron lottoon)