Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Enkä!

Keksin just, että ku virittelen vanhaan kylmiöön lämpöpatterin, ni siellähän voi hienosti esikasvattaa vaikka mitä. Seinätkin ovat peltiä ja toistavat valoa kivasti
Kyä viksup päriää.
Oletko muuten koskaan talvettanut chilejä? Pitäisi olla melko helppo homma, jos ei vallan kuiva ole tuo sisäilma. Ja tietysti valoa tarvitaan. Tuo kylmiö taitaisi olla melko hyvä siihen tarkoitukseen. Kosteus ja lämpö kai melko helposti hanskassa, ja seinät heijastavaa marteriaalia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kyä viksup päriää.
Oletko muuten koskaan talvettanut chilejä? Pitäisi olla melko helppo homma, jos ei vallan kuiva ole tuo sisäilma. Ja tietysti valoa tarvitaan. Tuo kylmiö taitaisi olla melko hyvä siihen tarkoitukseen. Kosteus ja lämpö kai melko helposti hanskassa, ja seinät heijastavaa marteriaalia.

Olen, useinkin. Syksyllä heitin nelivuotiaan chilin veks ku alkoi näyttää turhan ränsistyneeltä. Sekin on paljon lajisidonnainen, jotkin pärjäävät melkein missä vain olosuhteissa ja toiset ovat tosi kranttuja.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kaalilaatikontekopuuhia.

Ärsyttävää, ku laitoin kaalinpalat vasta uuniin ja ois jo nälkä.
Mä aattelin tehdä tänään oikein samettista porkkanasosekeittoa.

Ekaa tai korkeintaan kertaa elämässäni! Vaikka tykkään siitä ravintoloissa.
Taidan leipasta sämpylää kylkeen.

Kasvissosekeiton tekemiseen oon ehkä kerran osallistunu?

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ärsyttää lisää.

Tympii jo tää lomailu. Ihan v.itun tylsää ku ei voi matkustaa minnekään.

Toisaalta en mä tällä kelillä duuniinkaan tahdo. Paitsi jossain puutarhalla ois kiva, kasvihuoneessa. Lämmintä, kosteaa, valoisaa, mullantuoksuista :p

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä