Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä voisin ottaa työkämpän typeränvalkoista seinää sulostuttamaan tän mutta ei näytä olevan myynnissä likikään oikean kokoisena. Tosin ei se työkämppään sit korkeutensa puolesta edes mahtuisi mutta pitäisi sen olla ISO kuitenkin.

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä voisin ottaa työkämpän typeränvalkoista seinää sulostuttamaan tän mutta ei näytä olevan myynnissä likikään oikean kokoisena. Tosin ei se työkämppään sit korkeutensa puolesta edes mahtuisi mutta pitäisi sen olla ISO kuitenkin.

Mä oon nähny tuon livenä! Savonlinnan Retriitissä. :) Repin on huikee.
 
liian valokuvamainen taulu on minusta jotenkin lapsellista

ite tykkään särestöniemen tapasesta tyylistä
On sanottu, että jonkin verran on abstraktimman/modernimman taiteen maalaajan osattava piirtääkin.

Silloin kun osaa piirtää, on helppo heittää siitä eri tyylilajeihin. Silloin onnistuu maalaamaan mitä haluaa:impressionismia, jne.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Taidenäyttelyt ovat kyllä silleen vähän hankalia, ku niitä tauluja riittää ja riittää.

Retretti oli sentäs kohtuullisen kokoinen. Mut vaikka Lontoossa Tate Galleryt (vai onkse nykyään vain se modern?) sun muut ni tauluja huoneellisia ja parissa kerroksessakin ni nälkähän tulee ennenko ehtii puoliakaan nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Mä oon jotenki tykästyny suomalaisiin lumihangen kuvauksiin: Pekka Halonen ihan paras.
Mut tää Gallen-Kallelan Ilvesluola on jotenki lutunen.
Tää maisema ois tylsempi ja jäis huomiotta jos siitä ois ottanu valokuvan, mut sen maalaaminen saa sen oikeuksiin.

Hassu maalaus. Ku jos on ilvesluola ni miksi sen edustalla on näädän tai kärpän tai jonkun pari-hyppyjäljet eikä tupsukorvan pyöreitä tassunjälkiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis

Yhteistyössä