Kannattaa maalata se malli ensin ettei käy noin että se hiihtelee siitä pois kesken kaiken
Sitten vaan hiihtämään! Joku Fjærstad mikälie maalannu.
Sitten vaan hiihtämään! Joku Fjærstad mikälie maalannu.
Mä oon nähny tuon livenä! Savonlinnan Retriitissä. Repin on huikee.Mä voisin ottaa työkämpän typeränvalkoista seinää sulostuttamaan tän mutta ei näytä olevan myynnissä likikään oikean kokoisena. Tosin ei se työkämppään sit korkeutensa puolesta edes mahtuisi mutta pitäisi sen olla ISO kuitenkin.
Ilya Efimovich Repin - Sadko
Osta juliste tai taulu Sadko (Ilya Efimovich Repin) ja turvaa etusi: ✔ Eri materiaaleja ja koko valittavissa ✔ Sopivat kehykset ja kehystyspalvelu ✔ Maksuton palautuswww.posterlounge.fi
Mä oon nähny tuon livenä! Savonlinnan Retriitissä. Repin on huikee.
Nii siis Punkaharjulla. Vuosi oli hmmm...1995 tai jotain?Mä olin katsomassa punkaharjulla retretissä, siellä missä ne luolatkin on.
Oli UPEA! Etenkin ton maalauksen värit.
on tullu käytyä retriitissäMä olin katsomassa punkaharjulla retretissä, siellä missä ne luolatkin on.
Oli UPEA! Etenkin ton maalauksen värit.
Nii siis Punkaharjulla. Vuosi oli hmmm...1995 tai jotain?
Tässä Repinin muija Vera Repina. Aika pitkät tirsat on ottanu ku noin tarkasti ehti ukko maalata.
On sanottu, että jonkin verran on abstraktimman/modernimman taiteen maalaajan osattava piirtääkin.liian valokuvamainen taulu on minusta jotenkin lapsellista
ite tykkään särestöniemen tapasesta tyylistä
Harmi kun se on suljettu nykyään, en muista mikä on sen korvannu.on tullu käytyä retriitissä
Mä oon jotenki tykästyny suomalaisiin lumihangen kuvauksiin: Pekka Halonen ihan paras.
Mut tää Gallen-Kallelan Ilvesluola on jotenki lutunen.
Tää maisema ois tylsempi ja jäis huomiotta jos siitä ois ottanu valokuvan, mut sen maalaaminen saa sen oikeuksiin.
näätäkö lie hyppiny ilveksen huudeillaMä oon jotenki tykästyny suomalaisiin lumihangen kuvauksiin: Pekka Halonen ihan paras.
Mut tää Gallen-Kallelan Ilvesluola on jotenki lutunen.
Tää maisema ois tylsempi ja jäis huomiotta jos siitä ois ottanu valokuvan, mut sen maalaaminen saa sen oikeuksiin.
Se on sitä ns. taiteilijan vapautta.Hassu maalaus. Ku jos on ilvesluola ni miksi sen edustalla on näädän tai kärpän tai jonkun pari-hyppyjäljet eikä tupsukorvan pyöreitä tassunjälkiä?
JooJaaha. Ellunen on herännyt <3
Joo
Menkat pikkasen väsyttää, ihmettelin pari päivää miksi nukuttaa koko ajan...nyssekin sitte selvis.
Ja Kalle Kallellaan.se on serfpekki