oottele rauhassa lämpimämpiä kelejäHuomenta, juu.
Ongelma. Pitäisi kylvää lisää chilejä mutta kotona ei oo lattialämmitystä eikä tarpeeksi lämmintä paikkaa, ellei sit pannuhuoneessa öljypolttimen päällä, mut eipä mulla tietenkään mitään lämpömittaria ole...
oon joskus nähny ketun myyräjahissa, se on meleko hupasan näköstä puuhaaHuomenta. Väsy. Ruokakaupassa tartteis käydä.
Juu tai se kun koira kuuntelee lumihankea pää kallellaan, kun siellä menee myyrä tms.oon joskus nähny ketun myyräjahissa, se on meleko hupasan näköstä puuhaa
oottele rauhassa lämpimämpiä kelejä
hätä keinot keksiiEnkä!
Keksin just, että ku virittelen vanhaan kylmiöön lämpöpatterin, ni siellähän voi hienosti esikasvattaa vaikka mitä. Seinätkin ovat peltiä ja toistavat valoa kivasti
Kyä viksup päriää.Enkä!
Keksin just, että ku virittelen vanhaan kylmiöön lämpöpatterin, ni siellähän voi hienosti esikasvattaa vaikka mitä. Seinätkin ovat peltiä ja toistavat valoa kivasti
No? Mikä sillon?Huijui, jännittää huominen....
Oi mä niin näin sut siellä saarikeskustelussa metsässä ja yhdistin sut tohon kettuun!Huomenta. Väsy. Ruokakaupassa tartteis käydä.
Musta tehdään iso munanen ja karvanen miesNo? Mikä sillon?
tervetuloa kerhoonMusta tehdään iso munanen ja karvanen mies
Kuka toimii sulle elinten...elimenluovuttajana?Musta tehdään iso munanen ja karvanen mies
Joku onneton, joka haluaa pienet mutta pyöreet tissit itelleen.Kuka toimii sulle elinten...elimenluovuttajana?
Kyä viksup päriää.
Oletko muuten koskaan talvettanut chilejä? Pitäisi olla melko helppo homma, jos ei vallan kuiva ole tuo sisäilma. Ja tietysti valoa tarvitaan. Tuo kylmiö taitaisi olla melko hyvä siihen tarkoitukseen. Kosteus ja lämpö kai melko helposti hanskassa, ja seinät heijastavaa marteriaalia.
Joku onneton, joka haluaa pienet mutta pyöreet tissit itelleen.
No niitä on 2....ei ole nännikarvoja, eivätkä nypi hermostuneina...sellaset minisämpyt.Kiinnostukseni heräsi, kerropas niistä tisseistä lisää
Mä aattelin tehdä tänään oikein samettista porkkanasosekeittoa.Kaalilaatikontekopuuhia.
Ärsyttävää, ku laitoin kaalinpalat vasta uuniin ja ois jo nälkä.