Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikä sinun lemppariolut ja lempparialkoholijuoma on?

Voin testata ne sitten joskus
Hmmmm..... jos sellanen pitää valita mitä useimmiten juo niin devils rock valkoviini, crowmoor-kuiva omenasiideri, punaviinistä en osaa nyt mitään tiettyä sanoo kun valitaan useimmiten vaan joku hyvältä kuulostava, yleensä joku täyteläinen, shiraz tai malbec.
Joskus oli Beringerillä yksi taivaallisen hyvä punkku mutta sitä ei saa enää:(
Ja oluita en juuri juo, enkä muista varmuudella minkä niminen yksi hyvä vehnäolut oli....:unsure:

Hmmmm..... jos sellanen pitää valita mitä useimmiten juo niin devils rock valkoviini, crowmoor-kuiva omenasiideri, punaviinistä en osaa nyt mitään tiettyä sanoo kun valitaan useimmiten vaan joku hyvältä kuulostava, yleensä joku täyteläinen, shiraz tai malbec.
Joskus oli Beringerillä yksi taivaallisen hyvä punkku mutta sitä ei saa enää
Ja oluita en juuri juo, enkä muista varmuudella minkä niminen yksi hyvä vehnäolut oli....
Testaa punkuista piedemonte reserva 2014. Ihan ok hinta-/laatusuhde

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Testaa punkuista piedemonte reserva 2014. Ihan ok hinta-/laatusuhde
Googlasin, tuttu pullo, ollaan siis maistettu joskus. En muista tarkemmin mutta ilmeisesti oli ihan hyvää kun pahat viinit jää paremmin mieleen kuin hyvät. Pahoja tulee harvemmin vastaan niin ne on helpompi muistaa:)

Mulla on äärimmäisen huono nimimuisti, on kyse sitten ihmisistä tai tuotteista, ja erikoiskieliset nimet on viimeisiä jotka päähän jää:ROFLMAO:
Mutta pullot muistan:sneaky:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Tuo devils cock vaikuttaa kiinnostavalta :p
Perustetaanko helmikuussa juomasuositusketju?

Upciderin kuiva siideri minusta parempi ku tuo crowmoor, makuasioitahan ne kuitenkin lopulta on.

Joskus oli Beringerillä yksi taivaallisen hyvä punkku mutta sitä ei saa enää
Ja oluita en juuri juo, enkä muista varmuudella minkä niminen yksi hyvä vehnäolut oli....

• Rakkaus
Googlasin, tuttu pullo, ollaan siis maistettu joskus. En muista tarkemmin mutta ilmeisesti oli ihan hyvää kun pahat viinit jää paremmin mieleen kuin hyvät. Pahoja tulee harvemmin vastaan niin ne on helpompi muistaa

Mulla on äärimmäisen huono nimimuisti, on kyse sitten ihmisistä tai tuotteista, ja erikoiskieliset nimet on viimeisiä jotka päähän jää
Mutta pullot muistan
Määhän en mitään jumalten juomia lipitä, mutta tuohon yhteen kyllä uppoa ja sitä se ainaskin joskus kehui

• Haha
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Tuo devils cock vaikuttaa kiinnostavalta
Perustetaanko helmikuussa juomasuositusketju?

Upciderin kuiva siideri minusta parempi ku tuo crowmoor, makuasioitahan ne kuitenkin lopulta on.
No tuommoinen juomaketju olisi hyvä!:love:
Mä join nuorempana upcideria, tosin sitä päärynää, oon maistanut kuivaakin, mutta tosiaan crowmooren kipakkuus on sellanen mistä tykkään.
Mut olenpa huomannut sellaisen eron, että kun ulkomailta tilaa crowmooret niin ne maistuu mun makuun paremmalta kuin suomesta kaupasta ostetut.
Täällä ne on häivähdyksen makeampia. En tiedä valmistetaanko niitä sitten eri tehtaassa vai mistä ero johtuu :unsure:

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä