näyttäs että ei ole juuri tissejäkäänTon naisen kaula muuten on ku hanhella. Ja olkapäät luisuu kaulan kans samaa rataa. Hmm.
Ton naisen kaula muuten on ku hanhella. Ja olkapäät luisuu kaulan kans samaa rataa. Hmm.
Ellun tajunnan tasosta ei voi koskaan olla ihan varma....luulen että kirjoittaa puolet viesteistään unissaan...
Miltä se näyttäis ku tolla hanhinaisella ois kauheet pamela andersonit jotka tursuis etualalla?näyttäs että ei ole juuri tissejäkään
Tarjoa kotiloille olutta. Kuulemma pitävät siitä enemmän
Ehkäpä! Näytti täällä nyt sit muutakin kansakuntaa olevan vieläEllun tajunnan tasosta ei voi koskaan olla ihan varma....luulen että kirjoittaa puolet viesteistään unissaan...
varmaan kamalalta mutta voishan siinä etualalla olla edes jotainMiltä se näyttäis ku tolla hanhinaisella ois kauheet pamela andersonit jotka tursuis etualalla?
Lisäks tuo on pykänny 15 muksua maailmaan joista puolet vei ööö...keltakuume, joten ei siinä kuppikokoja mietitty.
Voithan sä photoshopata sille mieleisesi kannutvarmaan kamalalta mutta voishan siinä etualalla olla edes jotain
Soita ja kerro mitä ne vastas!Pitäsköhän soittaa muuten jo tuonne jenkkiläiseen kierrätysfirmaan. Oon varmaan 6-8 kertaa tänäänki klikannu raksista pois niiden häiriömainoksen. Ja tätä on ollu ainaki 2 v.
"Pliis stop sending me your bullshit! Make Amerika smart again!"
Loistava idea. Aina tuunais jonkun huipputaidemaalarin taulut mieleisekseen! Monalisallekkin vähän täytettä huuliin ja kunnon räpsyripset!Voithan sä photoshopata sille mieleisesi utareet
en osaa, tyydyn pasha pozdniakovan kannuihinVoithan sä photoshopata sille mieleisesi kannut
No voe pasha.en osaa, tyydyn pasha pozdniakovan kannuihin
sillä on ISOT
Mikä on Sinun lemppariolut?
Pidä silmäsi toisten miesten vaimoista!näyttäs että ei ole juuri tissejäkään
Onko tuo kutsu?Mie taijan sujahtaa suihkuun....
No selän vois joku tulla peseen...Onko tuo kutsu?
Siis onko siinä on jotain hedelmäsoseita joukossa?Vastaan, vaikkei kysyttykään.
Tää on tähän asti paras olut ikinä! https://untappd.com/b/coolhead-brew-passion-guava-sour/2444612
Siis onko siinä on jotain hedelmäsoseita joukossa?
Muutoin vehnäolut?