Mullekaan ei suositeltu jälkitarkastusta. Tämä julkisella puolella. Testi jo negaa km jälkeen ja vuoto loppui itsekseen.
Mulla ei ollut tuulimuna vaan keskeytynyt keskenmeno, mutta haaleaa plussaa näytti vielä 4 vko tyhjennyksestä. Seuraavalla viikolla ei enää.Onpas täällä nyt pelkkiä huonoja uutisia...
Pakko kysäistä omaa asiaa, eikös täällä jollain ollut tuulimuna, ja lääkkeillä tyhjennys? Miten teillä on siitä kierto normalisoitunut? Mulle käskettiin tehdä r-testi 4vkoa tyhjennyksestä, ja se näytti sellaista haamuplussaa. Toki on hormonit lähteneet "liukenemaan", mutta tosiaan edelleen sen verran, että testissä näkyy. (Verikoetta ei määrätty.)
Mietin, että soittelenko tämän takia polille (liekö ovat jo joulutauolla).
PAS-piinaileva vierailija täällä taas... Eilen oli siis virallinen testipäivä, ja negahan sieltä tuli. Sain luvan lopettaa lääkkeet, mutta otin vielä illalla kun en halunnut että vuoto alkaa yöllä. Aamulla tein vielä varmistustestin, ja ja...
Ilmeisesti mulle on osunut nyt useampi viallinen testi, mutta en nyt uskallakaan lopettaa lääkkeitä ennen kuin testaan huomenna jollain luotettavammalla testillä. Eli tooosi haalea haamu siihen testiin sitten kuitenkin ilmestyi. Ärsyttää ihan sairaasti, olisin halunnut päästää tästä nyt jo irti. Huoh. Join jo pari lasia skumppaakin illalla...
Mulla oli kiinnittymisvuotoa pp 8-9 muistaakseni silloin, kun plussasin. Ja oli siis lääkkeellinen PAS ja mulla pysyy vuodot pois niillä lääkkeillä yleensä. Tsemppiä piinailuun!Täällä paistetaan kinkkua ja jännitetään pukkia ja pientä vuotoa, jonka äsken bongasin dpo 8. Onko jollain lääkkeellisessä PAS:ssa ollut jollain kiinnittynisvuotoa? Mä luulin että nuo PAS-lääkkeet, estrogeeni 2 mg x 3 ja luge 200 mg x 4 päivässä pitäis kaikki vuodot pois, mutta niin vaan äsken pinkkiä vuotoa ihan hitunen bongattu. Eilen oli jos jonkinlaista painetta ja tuntemusta kohdussa, yöllä ja nyt aamulla ei mitään. Hirveet toiveet se eilinen vaan nostatti ja olin jotenkin superonnellisena ja mietin että ehkä siellä joku kiinnittyy. Nyt on pessimistisempi olo ja luojan kiitos ensimmäistä kertaa elämässä oon jättänyt testit ostamatta, en voi vielä testata. Kaksi ovistestiä löyty kaapista, mutta pistin 2 pv sitten gonapeptylin joten sehän reagoi siihen ja jätin testaamatta. Haluaisin vielä nauttia joulusta pienessä toivonkipinässä. Lueskelin vanhoja postauksiani, harmi kun en löydä oirelistausta ekassa raskaudessa. Siinä mulla oli myös vuotoa, mutta muistaakseni vasta dpo 10-11. Edellisessä en vuotanut yhtään ja siinä olen tehnyt plussan jo tänään dpo 8, ja olin kirjannut että dpo 6 lähtien voimistuvat menkkatuntemukset... Mutta tämä on mun eka lääkkeellinen pas joten tämä voi mennä eri oireilla... huh kun on piinaa, onneksi kohta alkaa härdelli kun muu porukka kömpii sängyistä ja touhua ja tohinaa riittää. Ihanaa joulua kaikille! (Käykää pikaisesti kommentoimassa tuota vuotoasiaa, jos jollain on kokemusta pliis, jos ehtii..!