Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juon melkoista mokkaa (vaffaa) ja mustana.
Normaalia vahvempaa mäkin juon, siksi tuollainen litku on kahvin irvikuva.
Töissä juon ilman maitoa kun en viitsi raahata maitoa mukana, paitsi että nykyään on automaatti jonka tavallinen kahvi on niin kamalaa ettei sitä voi juoda minkään kanssa, joten juon cappuccinoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
@m1es!

Mä siedän nykyisin jopa kahta v*nosilmänaista! :D

Tänään konmaritin taas, liinavaatekomeroa ja mietin että on se Marie Kondo sit järkevä eukko.

No sit toinen oli Tohtori Paise, en muista mikä sen tohtorin nimi on. Enkä tajua että miks kukaan muu lääkäri ei muka saa niitä suht helppoja paiseita puhkottua kuin se. (Antakaa mulle joku paisepotilas ja nuppineula, niin kyllä täältä pesee! :sneaky:)
Mut se lekuri on lämpimän, naisellinen ja fiksun oloinen.

Mikä näitä 2 naista yhdistää? Aikuismaisuus, eli ne ei kikata kuin joku raivotautinen koululikka.
 
Tuu paketoimaan mun kanssa viissataa lahjaa.... kuunnellaan joululauluja ja juodaan glögiä samalla
Muistan nuo ajat kun paketteja oli niiiiiin paljon, että paketointi oli ihan urakka.
Nyt annan enää muutamia ja lahjakortit nettikauppaan tulee teksiviestillä - härregyy tätä teknologiaa, oltais kyllä naurettu kippurassa pienenä jos joku ois väittäny että tulevaisuudessa lahjat saa tuolviisii.:LOL:
 
@m1es!

Mä siedän nykyisin jopa kahta v*nosilmänaista!

Tänään konmaritin taas, liinavaatekomeroa ja mietin että on se Marie Kondo sit järkevä eukko.

No sit toinen oli Tohtori Paise, en muista mikä sen tohtorin nimi on. Enkä tajua että miks kukaan muu lääkäri ei muka saa niitä suht helppoja paiseita puhkottua kuin se. (Antakaa mulle joku paisepotilas ja nuppineula, niin kyllä täältä pesee! )
Mut se lekuri on lämpimän, naisellinen ja fiksun oloinen.

Mikä näitä 2 naista yhdistää? Aikuismaisuus, eli ne ei kikata kuin joku raivotautinen koululikka.
Siinä on kyllä kaks oikein unelmanaista. Toinen sais puristella mua ja toinen siivota :geek:
 
Huomenna meen kyllä handeliin, en oo vieläkään muistanut täyttää baarikaappia!:rolleyes:
Vois kokeilla jotakin uusia liköörejä. On muuten melko kehno valikoima alkossa!
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Wikipedia:

Riga Black Balsam eli Riian musta balsami on latvialainen yrttilikööri, jota valmistaa Latvijas Balzams. Sen alkoholipitoisuus on 45 prosenttia. Juomalla on ollut osansa perinteisenä kansanparannuskeinona, ja sen on uskottu muun muassa toimivan flunssaan ja ruuansulatusvaivoihin
Eli vähän kun vahva jäxy?

Hitsi kun ei ole menoa sinneppäi. Tuotahan vois tosiaan kokeilla!(y)
 
Edes Sheridania (parhaimpia liköörejä) ei saa enää Suomesta!

Kyllä kaikkea räkää myyään, kuten lippuviinaa, tapiota ja halpoja spurkuviinejä, joiden juomisella on vain tarkoitus saaha pää sekaisin! Outoa.

Kela -> Alko -> Päihdehuolto! Toista tuota rimpsua kymmeniä vuosia.
Jokainen noista ruokkii toinen toistaan ja työssäkäyvät maksaa.

Sama on huumeiden kanssa!

Näin, olen joulusaarnani saarnannut. Nyt koira vesisateeseen. Jos olis ollu lunta ni olisin muotoillut lumesta naapurin auton konepellille ison pippelin pystyyn.
Kahtotaan jos keksin jotakin muuta!!!:sneaky:
 

Yhteistyössä