Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Moro murut.
Pöh väsyttää,tuntuu etten saanut nukuttua koko yönä. Viiden maissa kävin kelloo kahtomassa ja menin takaisin sänkyyn,taisin sitten jotain 3 h ehkä nukkua.

Tässä paperisaastetta ja pahveja viety keräykseen,tiskattu ja syöty pottuvelliä ja silakkafileet laitettu marinaadiin ja vaalea hedelmöinen joululeipätaikina tehty nousemaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
-Jouluressi iskeytyi just äsken kiinni pakaraan. To-do -lista on kilsan pituinen...

-ärsytti: vaihdettiin liittymät Elisalta Telialle kun Telialla hyvä avajaistarjous, liittymät vaihtui tänään. Kuopuksen sim-kortti ei pelittäny sen, eikä mun kännyssä, ja täältä peräkorvesta on monien kymmenien kilsojen matka lähimmälle Telia-jälleenmyyjälle. Tilasin netistä uuden kortin, tulee vasta joulun jälkeen.

No, kuopus saa viettää joulun ilman kännykkää, ja hyvä vaan sille. Mutta ei kovin ruusuisesti alkanu tää Telian asiakkuus. Elisalla sim-kortit pelitti aina.
 
Täällä katsotaan Histamiinin joulukalenteria.❤


Tämän vuoden joulukalenteri on myös uusinta, enkä oikein välittäny tuosta joulukalenterista. Histamiini ja Tonttu Toljanteri ovat parhaita!❤
 
Täällä katsotaan Histamiinin joulukalenteria.


Tämän vuoden joulukalenteri on myös uusinta, enkä oikein välittäny tuosta joulukalenterista. Histamiini ja Tonttu Toljanteri ovat parhaita!

Histamiini on ainoa oikea!
 
Täällä katsotaan Histamiinin joulukalenteria.


Tämän vuoden joulukalenteri on myös uusinta, enkä oikein välittäny tuosta joulukalenterista. Histamiini ja Tonttu Toljanteri ovat parhaita!
Mulla on jälleen aukko yleissivistyksessä, koska en ole koskaan nähnyt tuota ja histamiinistakin tuli vaan mieleen antihistamiini.
 
Mulla on jälleen aukko yleissivistyksessä, koska en ole koskaan nähnyt tuota ja histamiinistakin tuli vaan mieleen antihistamiini.
Et oo tosissas ettet histamiinia tiedä!?
Se on ihana :love: . Jos oikein muistelen niin me ollaan saman vuosikkaita joten ei ainakaan iästä ole kiinni ettet tiedä?
No ehkä se ei niin poikien mieleen ole ollut...

Klip klop hevonen on pop.....:love:
 

Yhteistyössä