No sehän riippuu ihan siitä mihin kohtaan peukuttaa ja kuinka lujaa, tosi lujaa kun toista peukuttaa voi saada mustan silmänJa päivää kaikille.
No sehän riippuu ihan siitä mihin kohtaan peukuttaa ja kuinka lujaa, tosi lujaa kun toista peukuttaa voi saada mustan silmänJa päivää kaikille.
Kyllä mä saan ainakin joka kerta.Puhelimellakin?
Nii siis antaa sen seoksen jäähtyä tunti ja vatkata se sitte?Kannattaa lähes sulattaa voi, sekoittaa sokerit joukkoon ja odotella ainakin tunti että se hieman jäähtyy.
Mummo oli sitä mieltä, ettei vaahto oo oikeanlaista ennenko sokeri on kokonaan sulanut ni tolleenhan se sulaa vaivattomasti.
OkKyllä, mä saan aina kun joku on tykännyt, nauranut, pierassut, päästänyt housuun viime vuotisen ruisleivän, tanssinut tissit paljaana mun parvekkeen alla, huudattanut Antti Tuiskua steissillä, kävellyt nakuna eduskuntatalolle jne.
ja märkää ja kylmää...Et menettänyt mitään. Aamulla oli pimeää.
Missä sä möngit?ja märkää ja kylmää...
Onko sun pakko istua pihalla?ja märkää ja kylmää...
Isännöitsijä heitti sen kuitenki ulos.Onko sun pakko istua pihalla?
Sori. Onks tuo kuva sun työpaikalta?Mä oon nyt vatkuloinut tuota siitä saakka ku laitoin siirappiviestin eikä sokei oo vieläkään sulannut kokonaan kuten kuvasta näkyy.
Sori. Onks tuo kuva sun työpaikalta?
Mää lainasin väärää kalamiehen viestiä*romahtaa*No sehän riippuu ihan siitä mihin kohtaan peukuttaa ja kuinka lujaa, tosi lujaa kun toista peukuttaa voi saada mustan silmän
No nyssitte kysymys kuuluukin, että kerran jos tulee ilmoa ku mää vastaan johonkin viestiin, niin miks siihe ei vastata?!?Mää lainasin väärää kalamiehen viestiä*romahtaa*
En voi kertoa, koska sittenhän vastaisinNo nyssitte kysymys kuuluukin, että kerran jos tulee ilmoa ku mää vastaan johonkin viestiin, niin miks siihe ei vastata?!?
Onkos syy jokin näistä:
1. Kalamies on Rättiksen tavoin tymä
2. Tyhmät jutut
3. Lapselliset jutut
4. Älyvapaat jutut
5. Persujutut
6. Turkulaisjutut
7. Perwot jutut
8. Kaikki nämä
Mulla ois kohdat 2-5.No nyssitte kysymys kuuluukin, että kerran jos tulee ilmoa ku mää vastaan johonkin viestiin, niin miks siihe ei vastata?!?
Onkos syy jokin näistä:
1. Kalamies on Rättiksen tavoin tymä
2. Tyhmät jutut
3. Lapselliset jutut
4. Älyvapaat jutut
5. Persujutut
6. Turkulaisjutut
7. Perwot jutut
8. Kaikki nämä
Mä pidän nyt palstataukoa ku katoin että nyt siihen sementtiin on ilmestyny silmät!Laitan sit enemmän vaahtokuvia ku kakuista ei taida kuvauksenkestäviä tulla.