"tahnat" tulee vähän epäloogisessa järjestyksessä vs hampaanpesu
Niin voi
Niin voi
Kunhan huuhtoo suusta hyvin hammastahnat ettei ole niin minttunenLihakeppiä voi imeä hampaanpesun jälkeenkin
Kahvia ja imen jouluista heppiä. no eiku vähän uitin sitä ensiks suklaassa ja glitterissä nam
Mutta se voi antaa kivan tunteen kepissä. Mynttoni suuhun ja sitten imastaan.Kunhan huuhtoo suusta hyvin hammastahnat ettei ole niin minttunen
Mun mies ei pidä, on testattuMutta se voi antaa kivan tunteen kepissä. Mynttoni suuhun ja sitten imastaan.
Mäpäs sain tänään töissä hartia-niskahierontaa
Pikkujouluruokana tortilloja
Ja kohta saunaan, saunasiideri odottaa pakkasessa.
Mitäs muuta...joulukuusi hankittiin tänään
Mukava päivä siisMäpäs sain tänään töissä eroottista hierontaa
Pikkujouluruokana suklaadildoja
Ja kohta känniin, saunasiideri odottaa pakkasessa.
Mitäs muuta...kuusi yhden hinnalla hankittiin tänään
Mun mies ei pidä, on testattu
Ehkä sitten jotkut tykkää. Rättis varmaan?
*lähestyy rättistä mynttoni suussa*Kyllähän mie tykkään, tykkään monesti myös sellaisesta mistä en edes tykkää
Tais rättikseltä mennä taju kankaalle.
Tulit kankaille?Ei mennyt, tuli
Olipa yö. Sänkyyn mentäessä oli vatsa kipeä ja huono olo. Se meni yöllä ohi. Johonkin aikaan alkoi vatsaa väntää. Ja sitten vessaan ribulille.
Aamupäivästä oli omituiset unet. Olin manskun sokoksella. Ja toisessa unessa olin jossain hotellin aulassa. Muistan että mulla oli arvokas ja kaunis sormus. Siinä oli timantteja.
Tulit kankaille?
Nou tottamaarVähän sinnekin, juu nou or not
En panis pahakseni jos tulisi parisuhde. Mutta mistä mies?Sormus. Pitkä ystävyys- tai jopa parisuhde. Tai avioliitto.
En panis pahakseni jos tulisi parisuhde. Mutta mistä mies?
mies on helppo saada yhdeksi yöksi mutta vaikea saada tuhansiksiEn panis pahakseni jos tulisi parisuhde. Mutta mistä mies?
Valinnanvaraa löytyy. Joka päivä eri hotelli.Sun täytyy mennä kävelemään jonkun hotellin edustelle.
Niinpämies on helppo saada yhdeksi yöksi mutta vaikea saada tuhansiksi
Ja sit joku kysyy vielä, että kuinka paljon...Sun täytyy mennä kävelemään jonkun hotellin edustelle.