• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sanos muuta. On tuo Ellu ihan mahoton tapaus
En se minä ollut vaan ruutis, joka mäiskii munallaan jääkaapin ovia öisin ja lissu, joka luulee että ''laittaa kissalta lihaa piiloon'' tarkoittaa sitä, että pitää kipasta äkkiä piiloon ja jättää miesparka sänkyyn ihmettelemään teltta pystyssä mitä juuri tapahtui!
 
En se minä ollut vaan ruutis, joka mäiskii munallaan jääkaapin ovia öisin ja lissu, joka luulee että ''laittaa kissalta lihaa piiloon'' tarkoittaa sitä, että pitää kipasta äkkiä piiloon ja jättää miesparka sänkyyn ihmettelemään teltta pystyssä mitä juuri tapahtui!
Sinä siellä taustalla provosoit ja vetelit naruista :cool:
 
Perhana kun ärsyttää menkkakierto,pari päivää myöhässä,selkä,vatsa ja nivuskipuja ollu parina päivänä eikä vuotoa näy. Alkaisi jo niin piinakin sitten loppuisi,paska tuuri jos jouluna alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Sinä siellä taustalla provosoit ja vetelit naruista
näin on.On se vaan villi tuo Elena,koko ajan tuli salaisia viestejä mulle,Lisbetille,ja M1ehelle.Elena veteli naruista tosiaan koko ajan,ja kertoi että mitä tolle RoosaRuusalle pitää sanoa.Alkoi jo tosiaan korvia hiukan kuumottamaan mutta ei uskaltanut lopettaakaan ties mitä olis tapahtunut.:oops:Onneksi se lopetti että pääsin vihdoin viimein nukkumaan.Arvatkaas sainko vähään aikaa nukuttua kun nää sen jutut pyöri koko ajan mielessä.Huh:barefoot:
 

Yhteistyössä