------
Kui? Ei meillä oo televisiota.
joo mutta ensin viette se television lääkärille vasta sitten muutto.
joo mutta ensin viette se television lääkärille vasta sitten muutto.
Mä nukun ku tukki, enkä yöllä kuule yhtään mitään. Toiset ne on niin herkkiä että eivät näe edes nukkua jos valot eivät ole päällä.Maailman kamalin ääni...
Maailman kamalin ääni...
herramunjee?ei ole vaikka tv lupamaksut meneee joka vuosi,Eikös pitäisi harkita jo tuota töllöä.Vaikkei sieltä mitään tuukkaan niin eikös se olisi silti hyvä olla kuiteskin.------
No ei siihen herää, mutta jos toinen kerkee nukahtaa ennen... Ja kyllä, nukun kuin uppotukki kun nukunMä nukun ku tukki, enkä yöllä kuule yhtään mitään. Toiset ne on niin herkkiä että eivät näe edes nukkua jos valot eivät ole päällä.
herramunjee?ei ole vaikka tv lupamaksut meneee joka vuosi,Eikös pitäisi harkita jo tuota töllöä.Vaikkei sieltä mitään tuukkaan niin eikös se olisi silti hyvä olla kuiteskin.
Siinä kuulee oikein, että kiille ottaa damagea..Nii on!
Ku mä tönäisen tuota ja kerron että narskuttaa ni vastaus on jotainn luokkaa jaa. Seuraavalla kerralla ehkä jotain pahoittelevaa. Kolmannella ärsyyntynyt "mitä mä sille voin" ja neljännellä, kun jo pelkään hampaidenkin puolesta, lähes vastaisku... Ei enää jaksa. Oon vaan ja valvon.
Korvatulpat?Nii on!
Ku mä tönäisen tuota ja kerron että narskuttaa ni vastaus on jotainn luokkaa jaa. Seuraavalla kerralla ehkä jotain pahoittelevaa. Kolmannella ärsyyntynyt "mitä mä sille voin" ja neljännellä, kun jo pelkään hampaidenkin puolesta, lähes vastaisku... Ei enää jaksa. Oon vaan ja valvon.
niin tuo on kyllä niin totta.Eikä sieltä oikeasti koskaan tuukkaan mitään jotenka...Miksi?
Sähköä sekin vie. JA koko aparaatti maksaa. Ja on ruma.
Siinä kuulee oikein, että kiille ottaa damagea..
Yihhh! Tuli kylmät väreet!Siinä kuulee oikein, että kiille ottaa damagea..
Voi teettää suojuksen, ja niin tulisi ehdottomasti tehdä.Yihhh! Tuli kylmät väreet!
Eikö tohon hommaan oo jotakin suojia...?
Korvatulpat?
Entinen työkaveri nukkui korvatulpat korvissa ja suojukset silmillä. Hän oli kyllä vähän herkkä muutenkin..Korvatulpat?
herätä se nyt kun glökit on juotu kerrot että olisi piparia tarjolla.Nii on!
Loppuu se narskuttelu ku istuu naamalle.herätä se nyt kun glökit on juotu kerrot että olisi piparia tarjolla.
Em kyl viitsi ku heräsi aamuviideltä duuniin ja tuli kipeähkönä kotiinjaj silti piparikin tuli huollettua ja...herätä se nyt kun glökit on juotu kerrot että olisi piparia tarjolla.
Puree unissa vielä klittaaLoppuu se narskuttelu ku istuu naamalle.
Loppuu se narskuttelu ku istuu naamalle.
Meillä taas vain unissaanMeillä sekstaillaan hereilläoloaikaan!
kyllä siinä aamu herätykset unohtuu kun pukkaat sitä kylkeen kyynerpäällä ja näykkäiset korvanlehteä .ja samalla kuiskaat korvaan että leikitäänkös hippaa.Meillä sekstaillaan hereilläoloaikaan!
Niin, tai siis se toinen osapuoli unissaan ja varovasti takaapäin? Tosin, voi mieskin olla unissaan ainakin aamuyöllä.Meillä taas vain unissaan
Ei vaan molemmat unissaan unelmoidenNiin, tai siis se toinen osapuoli unissaan ja varovasti takaapäin? Tosin, voi mieskin olla unissaan ainakin aamuyöllä.