• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Eikö oo hullua, ettei sinne sit niinko voi vaan mennä tutkimaan.

Hautarauha ja plaah. Mä ainakin haluaisin, että oikea syypää läytyy ja ois ihan sama vaikka mun luutkin puffattais popcornintyylisiksi siinä projektissa.

Jos taas on kyse siitä, ettei haluta enempää rahaa urhata (varmasti toi maksaa!) ni ois vaan reilua sanoa se.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sinä tarvitset sen talon maalla. Kanat hiljenevät yöksi ja tuuli suhisee puutarhan persimon-puissa.
Ei kai miehelläsi ole uniapnea - se on sydänsairauksien riskitekijä hoitamattomana (tuo "hengittämättä" pisti silmään).

Niin tiedät, mitä tarvitsen!


Mut miehellä on nyt flunssa. Seinän takana taas siis normaalisti, aina, usein) uniapnea. Ja joo, mä kuulen sen kaiken.
 
pssstttt - pidän lomaa ens viikon!
KOKO VIIKON!!!!
Alkaen huomenna töiden jlk!❤


Mulla on aikaa hiippailla öisin ja katsella jouluvaloja ja koristeita ja tietenkin käydä hölskyttelemässä lumisadepalleroita!
Usein istahdan sohvalle ja vaan töllään muuttunutta kotia.
 
pssstttt - pidän lomaa ens viikon!
KOKO VIIKON!!!!
Alkaen huomenna töiden jlk!


Mulla on aikaa hiippailla öisin ja katsella jouluvaloja ja koristeita ja tietenkin käydä hölskyttelemässä lumisadepalleroita!
Usein istahdan sohvalle ja vaan töllään muuttunutta kotia.
Mä katoin eka että hiippailet ulkona ja kattelet toisten ihmisten jouluvaloja. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Niin tiedät, mitä tarvitsen!


Mut miehellä on nyt flunssa. Seinän takana taas siis normaalisti, aina, usein) uniapnea. Ja joo, mä kuulen sen kaiken.
Poppia ja katkokuorsausta pahviseinän takaa. Minä olen sikeäuninen, mutta vaimoni vetäisi kilarit heti ensimmäisenä yönä....

Ehkä teidän pitäisi joustaa tuossa työmatkassa. Vanhan maatilan saa tunnin ajomatkan päässä Helsingistä alle 100 000 eurolla, jos peltoa on vain 1-2 hehtaaria (mikä riittäisi sinulle enemmän kuin hyvin).
 
Poppia ja katkokuorsausta pahviseinän takaa. Minä olen sikeäuninen, mutta vaimoni vetäisi kilarit heti ensimmäisenä yönä....

Ehkä teidän pitäisi joustaa tuossa työmatkassa. Vanhan maatilan saa tunnin ajomatkan päässä Helsingistä alle 100 000 eurolla, jos peltoa on vain 1-2 hehtaaria (mikä riittäisi sinulle enemmän kuin hyvin).

Musta alkaa hissuksiin tuntua siltä, ettei jousteta missään vaan muutetaan Utsjoelle ja LaGomeralle, mutta koska perhepiirissä on järjen äänikin, ni toi ehdottamasi voisi toimia.
 

Yhteistyössä