Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heh. Tämä on kyllä Kaksplussan ketjuista oman sarjansa kärjessä. Toki täällä on kaikenmaailman kyykkyvatkaus-ketjuja, mutta poltiikan puolelta. Toinen osapuoli (Joka siis on lähinnä Lispetti Ellun säestämänä) heittää linkkiä toisensa perään. Alkuvaiheessa ne olivat vielä Foxia ja muita rebu-medioita, mutta nyt on siirrytty täysin Youtubeen ja joidenkin yksittäisten taistelijoiden juttuihin. Mistö muuten Lissu kaivat nää? Facebook-kuplastasi vai ihan googlettelemalla?

Sinällään jännää, että nämä saatanallisen Kalifornian saatanalliset IT-yhtiöt eivöt blokkaa nöitö juttuja... Olisko sittenkin niin, että se demokraattinen media ei ihan kaikkea kontroloi?
Hauska ketju ja huumoriahan tässä on viljelty puolin ja toisin melko tavalla.

Uutisia voi katsella nykyään you tubestakin, ei niiden katseleminen mitään kuplaa vaadi.
Myös yksittäiset ihmiset ovat analysoineet tilannetta ja joitain kiinnostavia olen linkannut sinulle.

Onnistuisikohan sinulta viestien kirjoittaminen ilmsn, että mainitset Ellua tai minua?
Epäilen, että ei. Haukut ja dissaat vuoroin Trumpia ja vuoroin Ellua ja minua. Mutta onko sinulla mitään muuta asiaa tässä ketjussa kun irvailu?:sneaky:
 
TERO PEKKA SUVAKKI
Mutta siis tässä ei ole enää vaihtoehtona Trumpin demokraattinen voitto. Vaan se olisi kyllä jonkin sortin vallankaappaus. Ja mitä nyt korkeimmasta oikeudesta ja muistakin olen päätellyt, niin tuohon eivät kaikki republikaanitkaan ole valmiita.
 
vierailija
Oho, 10% demareistakin uskoo, että vilpilliset oli!
No eiköhän se nimenomaan ole Trumpin tarkoitus ollut, että epätietoisuus nousee. Varmaan 10 prossaa vastaa ihan vaan siksi, että oli vilplilliset että jäänyt paskan maku suuhun tästä prosessista.

Miten ees varmistetaan, että ne 10 prossaa on demokraatteja jos pollista kysytään.

Mä olen demokraattien puolella ja mun mielestä nämä vaalit ovat kokonaisuutensa hyvinkin vilpilliset, mutta se vilppi tuli äänestyksen jälkeen tuossa Trumpin touhussa.
 
vierailija
Tyhjänpäiväiset vilppiväitteet vaan

Samalla trumpetti nolasi itsensä koko maailman silmien alla

huonoin häviäjä läntisessä demokratiassa milloinkaan
Todella todella huono häviäjä ja ihan karikatyyrimatskua, noloa suorastaan.

Olisi kerrankin ottanut kunnian itselleen ja myöntänyt tappionsa, mutta eihän se hänen luonteenlaatuunsa sovi. Aika noloa lähteä, kun suurin osa maailmasta nauraa hänelle - ja epätoivoisille kannattajilleen.
 
LOLOLOLOL
Todella todella huono häviäjä ja ihan karikatyyrimatskua, noloa suorastaan.

Olisi kerrankin ottanut kunnian itselleen ja myöntänyt tappionsa, mutta eihän se hänen luonteenlaatuunsa sovi. Aika noloa lähteä, kun suurin osa maailmasta nauraa hänelle - ja epätoivoisille kannattajilleen.
Se on kovin mahdollinen paikka noin pahalle narsistipsykopaatille

Yli puolet äänestäjistä on väärässä
koko maailma on väärässä
 
vierailija
Se on kovin mahdollinen paikka noin pahalle narsistipsykopaatille

Yli puolet äänestäjistä on väärässä
koko maailma on väärässä
Todellakin näin. Oikeusministerikin eroaa tyrmättyään Trumpin vaalivilppipuheet, minkä vuoksi presidentti suuttui. Totta kai, kun on aina tottunut saamaan kaiken haluamansa. On ollut varmaan mielenkiintoisia jouluja siinä perheessä, jos vaikkapa sisarus on saanut jotakin ja hän ei..
 
vierailija
Hauska ketju ja huumoriahan tässä on viljelty puolin ja toisin melko tavalla.

Uutisia voi katsella nykyään you tubestakin, ei niiden katseleminen mitään kuplaa vaadi.
Myös yksittäiset ihmiset ovat analysoineet tilannetta ja joitain kiinnostavia olen linkannut sinulle.

Onnistuisikohan sinulta viestien kirjoittaminen ilmsn, että mainitset Ellua tai minua?
Epäilen, että ei. Haukut ja dissaat vuoroin Trumpia ja vuoroin Ellua ja minua. Mutta onko sinulla mitään muuta asiaa tässä ketjussa kun irvailu?
Ai niinkuin sinä haukut Bideniä ja hänen kannattajiaan, ja hassuja harmaita?

Joko kerroit mihin Denzel vastasi?
 
TERO PEKKA SUVAKKI
Mäkään en liikaa hehkuttais Trumpin taloustaitoja. Hän on ajanut tietyjen tahojen etua ja matalammat verot ovat kyllä kiihdyttäneet taloutta jossain vaiheessa. Silti velkaa on otettu, ennen Koronaa jo. Siltii näkisin, että osittain tuo oli vaan hänen puolueensa edustamaa talouspolitiikkaa.

Korona sitten pilasi homman lopullisesti, muuten varmaan olisi parempi työllisyysaste.

Trumpin politiikka oli varmaan etu lyhyellä tähtäyksellä tietylle porukalla. Aika isollekkin porukalle. Minun silimissä se oli kokonaisuutena kuitenkin vahingollista, etenkin kun huomio iskut demokratialle ja ilmastonmuutoksesta piittaamattomuus,

Eikö Lispetti sua yhtään ihmetytä se, että ovet käyneet Valkoisessa Talossa ennennäkemättömällä tavalla. Ei mikään firmaakaan toimi jos porukkaa koko ajan vaihdetaan. Ei vaan ole päteviä ihmisiä tilalle.
 
vierailija
Mäkään en liikaa hehkuttais Trumpin taloustaitoja. Hän on ajanut tietyjen tahojen etua ja matalammat verot ovat kyllä kiihdyttäneet taloutta jossain vaiheessa. Silti velkaa on otettu, ennen Koronaa jo. Siltii näkisin, että osittain tuo oli vaan hänen puolueensa edustamaa talouspolitiikkaa.

Korona sitten pilasi homman lopullisesti, muuten varmaan olisi parempi työllisyysaste.

Trumpin politiikka oli varmaan etu lyhyellä tähtäyksellä tietylle porukalla. Aika isollekkin porukalle. Minun silimissä se oli kokonaisuutena kuitenkin vahingollista, etenkin kun huomio iskut demokratialle ja ilmastonmuutoksesta piittaamattomuus,

Eikö Lispetti sua yhtään ihmetytä se, että ovet käyneet Valkoisessa Talossa ennennäkemättömällä tavalla. Ei mikään firmaakaan toimi jos porukkaa koko ajan vaihdetaan. Ei vaan ole päteviä ihmisiä tilalle.
Tämä on totta!
 
Lololol
Todellakin näin. Oikeusministerikin eroaa tyrmättyään Trumpin vaalivilppipuheet, minkä vuoksi presidentti suuttui. Totta kai, kun on aina tottunut saamaan kaiken haluamansa. On ollut varmaan mielenkiintoisia jouluja siinä perheessä, jos vaikkapa sisarus on saanut jotakin ja hän ei..
Siskoparka, on saanut kärsiä psykoveljen takia paljon :(

 
vierailija
Siskoparka, on saanut kärsiä psykoveljen takia paljon

Joo luin tämän aiemmin. Muistan, kun Trump oli aloittamassa puhettaan voittonsa varmistuttua 4 vuotta sitten, ja hän kutsui sisaruksiaan lavalle.. ne ilmeet olivat paljon puhuvia, eikä niistä paistanut sellainen tuki, jota sukulaisilta yleensä kuvittelisi tulevan. Olivat todella vaivaantuneita!
 

Yhteistyössä