Hauska ketju ja huumoriahan tässä on viljelty puolin ja toisin melko tavalla.Heh. Tämä on kyllä Kaksplussan ketjuista oman sarjansa kärjessä. Toki täällä on kaikenmaailman kyykkyvatkaus-ketjuja, mutta poltiikan puolelta. Toinen osapuoli (Joka siis on lähinnä Lispetti Ellun säestämänä) heittää linkkiä toisensa perään. Alkuvaiheessa ne olivat vielä Foxia ja muita rebu-medioita, mutta nyt on siirrytty täysin Youtubeen ja joidenkin yksittäisten taistelijoiden juttuihin. Mistö muuten Lissu kaivat nää? Facebook-kuplastasi vai ihan googlettelemalla?
Sinällään jännää, että nämä saatanallisen Kalifornian saatanalliset IT-yhtiöt eivöt blokkaa nöitö juttuja... Olisko sittenkin niin, että se demokraattinen media ei ihan kaikkea kontroloi?
Uutisia voi katsella nykyään you tubestakin, ei niiden katseleminen mitään kuplaa vaadi.
Myös yksittäiset ihmiset ovat analysoineet tilannetta ja joitain kiinnostavia olen linkannut sinulle.
Onnistuisikohan sinulta viestien kirjoittaminen ilmsn, että mainitset Ellua tai minua?
Epäilen, että ei. Haukut ja dissaat vuoroin Trumpia ja vuoroin Ellua ja minua. Mutta onko sinulla mitään muuta asiaa tässä ketjussa kun irvailu?