Missä Päätön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyyppi on tabu. Hänen nikkiäään ei saa lausua. Jos lausuu, viesti häipyy

ja uhritkaan ei uskalla sanoa siitä yhtikäs mitään

Sen ymmärtää koska narsku tietää hlöt IRL ja kosto tai kiusanteko yltyy entisestään

Vilpittömät jaxuhalit uhreille (tässä ei ole yhtään ironiaa, niinkuin tuossa toivotuksessa tällä palstalla on aina muulloin)
mistä uhreista sä puhut ja mistä tiedät keitä ovat?

Tyyppi on tabu. Hänen nikkiäään ei saa lausua. Jos lausuu, viesti häipyy

ja uhritkaan ei uskalla sanoa siitä yhtikäs mitään

Sen ymmärtää koska narsku tietää hlöt IRL ja kosto tai kiusanteko yltyy entisestään

Vilpittömät jaxuhalit uhreille (tässä ei ole yhtään ironiaa, niinkuin tuossa toivotuksessa tällä palstalla on aina muulloin)
Tai sitten me vaan ei välitetä susta niin paljon, että jaksettaisi ottaa näihin sun viesteihin enää minkäänlaista kantaa. Kannattaa muistaa, että uhkailu voi aina kostautua.

Sairas stalkkeri harmaa on tainnut saada pahasti näpeilleen jossakin ketjussa.

Näinhän se täällä tämän sairaan harmaan kanssa menee; kun et tue hänen mielipiteitään niin tänne asti kuuluu kilahdus kun harmaan pää antaa periksi.:giggle:

Sairas stalkkeri harmaa on tainnut saada pahasti näpeilleen jossakin ketjussa.

Näinhän se täällä tämän sairaan harmaan kanssa menee; kun et tue hänen mielipiteitään niin tänne asti kuuluu kilahdus kun harmaan pää antaa periksi.

No sulla on monessa ketjussa vastassa harmaiden armeija, että eipä ihme että sinne joku sekopää osuu.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sen nyt vielä ymmärtää, että parjataan paikalla olevaa joka voi halutessaan nähdä mitä hänestä kirjoitetaan (minua siis ei haittaa), mutta että kirjoittelette sontaa ihmisestä jota ette tunne, eikä hän ole edes paikalla...on kyllä lääkityksen paikka.

Jos osaatte hävetä niin nyt on kyllä sen aika.

Sen nyt vielä ymmärtää, että parjataan paikalla olevaa joka voi halutessaan nähdä mitä hänestä kirjoitetaan (minua siis ei haittaa), mutta että kirjoittelette sontaa ihmisestä jota ette tunne, eikä hän ole edes paikalla...on kyllä lääkityksen paikka.

Yhtälailla näillä viesteillä on tarkoitus morkata ja saada hermostumaan myös tietyt mustat, mahtaa harmaata harmittaa kun reaktio ei ole se mihin pyrkii eikä tietoa heru asioista, vaikka kuinka utelisi.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar

Mitä enemmän näihin reagoi sitä kauemmin tää jatkuu. Riittää että asianosaiset itse tietävät totuuden.

Yhteistyössä