Piiskaa vailla
Voisitteko miehet vinkata, miten saisin mieheni piiskaamaan? Olen kertonut hänelle fantasioivani sellaisesta moneen kertaan, mutta hän on niin kiltti, ettei vain saa aikaiseksi kokeilla mitään alistamista. Ei ole koskaan sitonut tms muutakaan, vaikka olen pyytänyt. Onko keinoa saada mies innostumaan sellaisesta jotenkin? On kamalaa lukea näitä ketjuja, joissa muut kertovat harrastavansa tämmöistä mitä itse niin epätoivoisesti kaipaisi. En haluaisi siksi kuitenkaan vaihtaa miestä enkä pettää. Mikä siis avuksi?
Minulla sama tilanne mutta toisin päin, itse haluaisin että naiseni antaisi minulle piiskaa. Olen sitä myös monta kertaa pyytänyt mutta ei kuulemma halua satuttaa, en ymmärrä miksi ei voi toista piiskata jos toinen sitä itse haluaa ja saa siitä tyydytyksen. En itsekkään haluaisi naista vaihtaa, mutta olen ruvennut harkitsemaan että ehdotan sellaista järjestelyä jossa kävisin silloin tällöin luvan kanssa saamassa piiskaa joko maksudominalla tai parempana vaihtoehtona jos löytyisi joku joka sitä piiskaa voisi antaa ihan vaan siksi että tykkää alistaa miestä. En tiedä kuinka tuollainen ehdotus otetaan vastaan ja luokitteleeko hän sen sitten pettämiseksi?
Viimeksi muokattu: