Olemme vaimoni kanssa n. 50 vuotiaita ja aika isokokoisia, kumpikin yli 180 cm., emmekä myös hoikkia, aika tukevia kumpikin. Avioliittomme alusta asti seksi on ollut tärkeä osa suhdettamme, 4 -5 yhdyntää viikossa. Vaimo on isorintainen ja takamus rehevä, ne ovat aina kiihottaneet minua, olen näykkinyt, nuollut, imenyt.
Vaimo kostuu jalkovälistä todella märäksi ja minun spermantuottoni on erittäin runsasta joten lakanapyykkiä riittää. Tavallisin yhdyntäasentomme on lähetyssarnaaja, mutta myös joskus eri tavoin takaapäin.
Pari vuotta sitten aloin kärsiä erektiohäiriöistä, penikseni ei jäykistynyt tarpeeksi, että olisimme voineet yhtyä. Kokeilimme kaikenlaista, mutta ei auttanut.
Kerran taas hän asettui selälleen, levitti muhkeat reitensä ja veti minut voimakkailla käsivärsillaan kiinni itseensä. Imin rintojaan, puristelin pakaroitaan, mutta kaluni oli vaan puoliveltto. Olin hänen lujassa otteessaan, tiesin etten väkisin siitä mihinkään pääsisi. Olin siis täysin hänen armoillaan. Se kummasti kiihotti minua, sanoinkin vaimolle että sinä se taidat olla pomo suhteessamme, hän vastasi että näin on. Samalla tunsin muutaman voimakkaan läimäytyksen takamuksellani. Penikseni jäykistyi siinä määrin että työnnyin pitkästä aikaa hänen vaginaansa. Tajusin että nautin vahva- ja rehevärakenteisen emännän armoilla olemisesta. Jatkoimme samalla tavoin ja vähitellen penikseni oli taas yhtä kova kuin ennenkin. Suhteemme vuoteessa alkoi taas toimia, yhdynnät pitkiä ja nautinnollisia, tosin tunnen kiihottavaa, kihehmöivää kipua persuuksissani mutta on se kuitenkin sen arvoista. Että parempi tossun alla kuin taivasalla.