Helteellä ilman pikkareita

  • Viestiketjun aloittaja pikkarit kotiin
  • Ensimmäinen viesti
pikkarit kotiin
Kuinka moni jättää hameen tai mekon alta pikkarit kotiin näin helteellä ? Tein kalluppia terassilla. Kahdella ladyllä ilman kysymättä vilhti paljas pimppi. Kolmen naisen pöydässä yhdellä ei ollut mekon alla, halusin varmistua hän vilautti siistiä karvoitusta. Moni ei halunnut vastata tai jättivät arvailun varaan. Miehistä on kiihoittavaa nähdä paljas pimpsa niin minustakin. Kertokaa ihmiset kokemuksia tai näkemyksiä.
 
vierailija
Kuinka moni jättää hameen tai mekon alta pikkarit kotiin näin helteellä ? Tein kalluppia terassilla. Kahdella ladyllä ilman kysymättä vilhti paljas pimppi. Kolmen naisen pöydässä yhdellä ei ollut mekon alla, halusin varmistua hän vilautti siistiä karvoitusta. Moni ei halunnut vastata tai jättivät arvailun varaan. Miehistä on kiihoittavaa nähdä paljas pimpsa niin minustakin. Kertokaa ihmiset kokemuksia tai näkemyksiä.

Tuskin niillä ledeillä niin lyhyt hame että näkyisi... olet tainnut nostaa hametta.... no pillu näyttää pillulta.. ei kait siinä ihmeellistä
Tietysti ihan mukava ja kiihottava värkki.. varmasti hiertää vähemmän ja värkki tuulettuu kun ei pikkareita....
 
Viimeksi muokattu:
lady by summer
Tuskin niillä ledeillä niin lyhyt hame että näkyisi... olet tainnut nostaa hametta.... no pillu näyttää pillulta.. ei kait siinä ihmeellistä
Tietysti ihan mukava ja kiihottava värkki.. varmasti hiertää vähemmän ja värkki tuulettuu kun ei pikkareita....
Hei kokeile sinäkin mies kulkea hameessa ilman pikkuhousuja niin tiedät kuinka vapauttavaa :)
 
Viimeksi muokattu:
penkillä pelimanni
Tänään istuin penkillä pyörätien varrella ja vastapäätä on kahvilan terassi. Kaksi naista istui minua lähimpänä olevaan pöytään. Toinen otti jaloille aurinkoa sojottaen minua kohti. Hetken päästä hän veti valkoista hametta ylemmäs jolloin auringon säteet paljastivat karvaisen herkun näkyviin. Ei naista näyttänyt häiritsevän ollenkaan kun katsoin taukoamatta hänen jalkojen väliin , varmaan ajatteli tässä sitä nyt on mitä toivoit näkeväs. Luulen että kiihoitti meitä molempia.
 
haittaaks se
Viimeksi muokattu:
kesäkolli
Vilautteluhan on lähes tulkoon taidetta. Ei kai kukaan (mies) voi olla siitä pitämättä. Vaikkei kehtaisi vilautellakaan, minihameisesta naisesta on mukava arvuutella onko alla mitään.
 
Nuorenamiehenä
Odotin äitiäni sekä anoppia kaupasta takas eli istuin auton ratin takana. Ja puiston penkille tuli istumaan 2 ehkä 18-20 välissä olevaa likka lasta, Ei aikaakan kun toinen nosti polvensa toisen polvensa päälle. Taivas eikö sillä ole housuja koivis-
saan minä siunailin ja kaluni nousi kovaksi. Auton kattoon lyötiin hyvin lujaa ja
äitini huusi mulle oletko kuuro ja minä pikana ulos autosta. Kyllä mulla oli muna
pystyssä ja vain shortsit koivissani. Naiset siis äitini anoppini sekä ne nuoret likat
kaikilla oli hauskaa mutta minua ei naurattanut jostain ihme syystä yhtään.
 
poikaäidin
Me oltiin äitini kanssa pyöräilemässä. Minä olin silloin14v miehen alku ja kohalle
osui jäde kioski ja äitini ehdotti mulle jäde taukoa mikä mulle sopi oikein hyvin.
Me pyörät vierekkäin ja ketjulla toisiinsa kiinni kun oli muitakin liikkeellä silloin.
Ja me jonoon sekä kun tuli meidän vuoromme siinä jonossa äitini meni ostamaan
ne jädet meille, Se myyjä rupesi kauhomaan jädeä siihen pikariin ja minä vahdin
lasin takana, Sillä oli kauniit tissit ja mulla koveni heti mun pilini housuissani.
Kun oli valmis antoi sen mun äidilleni ja rupes tekemään toista tuuttia äidilleni.
Äitini sanoi mun nimeni ja ojensi mulle sitä tuuttia ja rupes nauramaan mulle. Mun pojallani sojottaa se sanoi kuuluvasti ja kaikki rupes katsomaan minua ja
sojottavaa piliäni. Niille nauru maittoi ja myöskin sillä myyjälläkin oli hauskaa
mun kustannuksellani. Mutta minä vain penkille istumaan aivan punaisena ja
syömään sitä jädeä pois. Anteeksi sanoi äitini kun tuli mun viereeni istumaan.
En minä siihen kuole kun mulle nauretaan minä sanoin äidilleni vain.
Se myyjäkin tuli ulos siintä kojusta ja silläkin oli tuutti kourassa. Banaani on loppunut se vain sanoi meille ja kehui kuinka hyvää se on, ja mekin vain nyök-
käiltiin sille, ei seiso enää sun pojallasi toi sen ase ja äitinikin vilkasi mun haa-
rojani silloin. Haluatko vilkaista mun poikani munia kunnolla minä käyn kusella
sillä välin ja äitini lähti vessaan ja minä jäin siihen kuin orpo piru. Haluatko uuden
ja myyjä takas sinne kojuun. No en minä siihen kuole ja minä sen myyjän perästä
sinne sen myynti kojuun sisälle. Se laittoi mut selkä ovea vasten veti housuni alas ja verhon eteeni eli kun tulee asijakas sille ne eivät minua näe. Mutta se näkee mut
aina kuin vain vilkasee verhon ohi ovelle päin. Minä olin siinä muna ylhäällä ehkä 5-10 minuuttia ja joku sanoi jotain en kuullut kunnolla. Se myyjä veti sen
verhon sivulle ja äitini oli siellä luukun takana. Mun poikani ja taas on sillä sen pili ylhäällä. No myyjä nosti mulle housuni takas yläs sekä päästi mut ulos sieltä
kojustaan. Kun me poljettiin kotia kohden kyseli äitini kuinka monta kertaa olin
lauvennut sille myyjälle. Nolla kertaa se vain tahtoi nähdä miltä mun pilini näyttää ylhäällä minä vastasin äidilleni vain siihen. No se oli vissiin eka sulla joka vain katseli sinua eikä runkannut vaikka oli sulla muna ylhäällä.
 
vierailija
Mulla eri systeemi kuin yllä olevilla. Kun mulla seisoi se osani heti siskoni tai äitini luokse sitä näyttämään heille. Poika heti housut pois koivistasi ne komensi minua, Minä heti selälleni ja ne tulivat riisumaan ne multa pois koivistani ja pojan runkkaus oli heillä vain mielessä silloin kauvan taakse päin.
 
lelupoika
Mun isolla siskolleni minä olin lelupoikana kun me vielä asuttiin kotona.
Poika heti tänne se komensi minua kun tulin koulusta kotiimme, Minä en sitä
totellut vaan omaan huoneeseeni vein koulu reppuni ja sitten keittiöön mehua juomaan, Poika oletkos kuuro ja siskoni rupesi multa housujani päästelemään alas
päin. Minä en reakoinut siihen ja siskoni riisui multa alapääni paljaaksi ja tuli etu-
puolelleni katselemaan mun sojottavaa piliäni. Vai on mun pikku-veljelläni tollainen ja se rupesi sitä tarkistamaan multa, Minä sain mehun juoduksi ja meinasin lähteä pois paikalta, mutta eihän se onnistunut ennenkuin olin ruiskinut
lastin ulos itseltäni. Minä sohvalle selälleni ja siskoni mun vierelleni istumaan ja
runkkaus vain sillä mielessä. Ota sulta tissit esille minä pyytelin siltä ja kohta oli
mun siskoni ilman paitaa ja tissi liivejään. Kun ei seisonut mulla enää tuli pesulle
lähtö mulle, ja siskoni tuli mut pesemään. Kun meidän vanhemmat tuli töistään
kotiinsa olin minä ilman housuja ja siskoni pukeissaan. Mutta siskollani oli hame
päällä ja minä yritin viestiä heille jotain. mitäs poika nyt kyseli isäni multa. Käske mun siskon sohvalle istumaan minä sanoin isälleni. Isäni käski likan mennä sohvalle istumaan ja minä sen vierelle sekä levitin sen koivet ja hameen helmaa yläs päin. Eikö likallamme ole housuja sanoi äitimme, ja isällämme nousi sen varsa
heti yläs minkä myöskin äitimme huomasi.Mies se on sun siittämä sanoi äitimme
sille ukolleen. Ei mun siitin sitä ymmärrä sanoi vain isäni ja komensi siskoni pukemaan housut koipiinsa. Poika on alle rippikoulu ijän ja saa olla munasillaan,
Mutta sinä olet jo riparin käynyt eli housut koipiin kun olet kotona määräsi isämme siskoani. Tätä me olemme siskoni kanssa muistelleet ja nauru maistui meille.
 
vierailija
Kesä taas tulossa ja likat vähissä vaatteissa tietysti, Meillä pojilla on taas kovat paikat kun on vaikka minkä laista hameen kantajaa liikenteessä taas. Siskoni sai meidän vanhemmilta kesä vaatteita lahjaksi, Se oli silloin 15 kesää vanha ja minä 13 kesää. Poika heti tänne komensi isäni minua ja minä menin sen luokse. Kohta olin ilman housujani eli munat paljaana. Isäni tahtoi nähdä toimiiko likan uudet
vaatteet niin kuin niiden pitääkin toimia. Isäni löi multa pilini alas ja siskoni tuli
näytille, Mun veljeni muna ylhäällä se sanoi ja isäni kanssa me tarkistettiin se.
Mulla pilini ylhäällä ja naisilla oli hauskaa, Meidän 13 kesää vanha poikamme sanoi äitini meille. Onkos likalla muitakin vaatteita ostettu kyseli isäni heiltä.
Kohta se tuli toppi päällä ja shortsit koivissaan, Mulla heti koveni se uudestaan.
Siskoni rupesi strippaamaan eli otti topin pois sekä shortsinsa. VAU olipa paketti
mun isänikin vihelsi ja silläkin muna ylhäällä, Vaimo heti tänne ja isäni otti äitiä kädestä kiinni ja he heidän makuu huoneeseen. Isäni laittoi äitimme selälleen sekä
pikana riisui sen sekä itsensä.Isällä seisoi sen penis ja naiminen oli heillä tosi asija
silloin. Joku otti mun pilistäni kiinni sekä rupesi sitä runkkaamaan, No sehän oli
tietysti mun siskoni joka tyhjensi mut, Ja minä nykäisin siltä tissiliivin narusta eli
ne putosi heti lattialle. Ja heti perää siltä housuja auki sekä nekin putos lattialle.
Minä sen tisseissä kiinni eli puristelin niitä ja se mun pilissäni eli runkkasi minua.
Kun olin tyhjä me pesulle ja kohta tulivat myöskin meidän vanhemmatkin pesulle.
Likka ja isäni työnsi sormensa sen sisälle, Et ole enää neitsyt tahdotko kertoa meille jotain se kyseli likalta. Likka mietti hetken ok minä olen myynyt itseäni kuten mun pikku veljenikin tekee se sanoi meille. Jos sinä tahdot että me lopetetaan itsemme myynti sun on lopetettava meidätkin isä tuli likalta.
Isäni ja äitimme meni hiljaiseksi ja ne lähtivät pihalle tupakalle vaikka kumpikaan ei polta. Asijasta ei meillä enää sen jälkeen keskusteltu.
 
vierailija
Terveisiä Kanarian saarten lämmöstä. Meillä täällä vaimo 53-v on ollut koko loman ajan hameessa ilman pikkareita, kovasti kiihottaa molempia. Mulla kalu kovana ja rouvalla pillu märkänä.
 
N28v
Terveisiä Kanarian saarten lämmöstä. Meillä täällä vaimo 53-v on ollut koko loman ajan hameessa ilman pikkareita, kovasti kiihottaa molempia. Mulla kalu kovana ja rouvalla pillu märkänä.
Aina kun mahdollista on pikkarit poissa kun pukeudun hameeseen tai mekkoon.
Tykkään olla vähän näytillä ja järjestän jollekin suoran näkymän ja katson reaktion.
Kotonamme käy kavereita joille ei tarvitse vilautella kun ovat jo panneet ja ilmeisesti tulen pannuksi kunhan kehtaavat pyytää pillua.
 
Viimeksi muokattu:
StorJan
Kuinka moni jättää hameen tai mekon alta pikkarit kotiin näin helteellä ? Tein kalluppia terassilla. Kahdella ladyllä ilman kysymättä vilhti paljas pimppi. Kolmen naisen pöydässä yhdellä ei ollut mekon alla, halusin varmistua hän vilautti siistiä karvoitusta. Moni ei halunnut vastata tai jättivät arvailun varaan. Miehistä on kiihoittavaa nähdä paljas pimpsa niin minustakin. Kertokaa ihmiset kokemuksia tai näkemyksiä.
kesähelteillä kun menen baariin jätän joskun alkkarit pois ja mulla pakkaa kulli punttiin kun on commandona, on tiskillä puristelijoita ollut ja eräs nainen sanoi ” mulla ei pikkareita pikainen ulkona porttikongissa
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä