Kesä taas tulossa ja likat vähissä vaatteissa tietysti, Meillä pojilla on taas kovat paikat kun on vaikka minkä laista hameen kantajaa liikenteessä taas. Siskoni sai meidän vanhemmilta kesä vaatteita lahjaksi, Se oli silloin 15 kesää vanha ja minä 13 kesää. Poika heti tänne komensi isäni minua ja minä menin sen luokse. Kohta olin ilman housujani eli munat paljaana. Isäni tahtoi nähdä toimiiko likan uudet
vaatteet niin kuin niiden pitääkin toimia. Isäni löi multa pilini alas ja siskoni tuli
näytille, Mun veljeni muna ylhäällä se sanoi ja isäni kanssa me tarkistettiin se.
Mulla pilini ylhäällä ja naisilla oli hauskaa, Meidän 13 kesää vanha poikamme sanoi äitini meille. Onkos likalla muitakin vaatteita ostettu kyseli isäni heiltä.
Kohta se tuli toppi päällä ja shortsit koivissaan, Mulla heti koveni se uudestaan.
Siskoni rupesi strippaamaan eli otti topin pois sekä shortsinsa. VAU olipa paketti
mun isänikin vihelsi ja silläkin muna ylhäällä, Vaimo heti tänne ja isäni otti äitiä kädestä kiinni ja he heidän makuu huoneeseen. Isäni laittoi äitimme selälleen sekä
pikana riisui sen sekä itsensä.Isällä seisoi sen penis ja naiminen oli heillä tosi asija
silloin. Joku otti mun pilistäni kiinni sekä rupesi sitä runkkaamaan, No sehän oli
tietysti mun siskoni joka tyhjensi mut, Ja minä nykäisin siltä tissiliivin narusta eli
ne putosi heti lattialle. Ja heti perää siltä housuja auki sekä nekin putos lattialle.
Minä sen tisseissä kiinni eli puristelin niitä ja se mun pilissäni eli runkkasi minua.
Kun olin tyhjä me pesulle ja kohta tulivat myöskin meidän vanhemmatkin pesulle.
Likka ja isäni työnsi sormensa sen sisälle, Et ole enää neitsyt tahdotko kertoa meille jotain se kyseli likalta. Likka mietti hetken ok minä olen myynyt itseäni kuten mun pikku veljenikin tekee se sanoi meille. Jos sinä tahdot että me lopetetaan itsemme myynti sun on lopetettava meidätkin isä tuli likalta.
Isäni ja äitimme meni hiljaiseksi ja ne lähtivät pihalle tupakalle vaikka kumpikaan ei polta. Asijasta ei meillä enää sen jälkeen keskusteltu.