Vaimo ei anna koskea... :(

• Viestiketjun aloittaja Kellarin kunkku
  • Ensimmäinen viesti
Kellarin kunkku
Olemme vähän päälle 40v aviopari ja yhdessä oltu 18v. Pari teinilastakin löytyy. Seksielämä oli ennen ihanaa ja jännää, mutta alkoi muutama vuosi sitten hipumaan. Pitkään kesti se huuma ja nyt menossa koko ajan huonommaksi. Vaimo suostuu lähes joka kerta seksiin, mutta ei ole okein "läsnä" kuin ennen. Miksi vaimo ei anna enää koskea ollenkaan intiimialueille? Ei ole vuoteen antanut koskea? Olen kysynyt asiasta pari kertaa, mutta on alkanut mököttämään ja suuttunut. Mikä mättää?? Asia vaivannut minua ja mistään ei saa vastausta. Auttakaa naiset...

M41

xxyy
Jospas vaimollasi on intiimivaivoja? En tarkoita mitään sukupuolitauteja, vaan esim. lievää kirvelyä emättimessä/virtsaputken suulla, tai laskeumia? Vähän päälle nelikymppisenä alkaa vaihdevuosien lähestyessä tulla jos jonkinmoista vaivaa alapäähän, varsinkin synnyttäneille naisille. Ja joskus niistä saattaa olla vaikea puhua jopa omalle aviomiehelle. Itse olen nelikymppinen nainen ja minulla on äsken mainitsemiani vaivoja. Synnytyksistä johtuen on alkanut tulla lievää laskeumaa (emättimen etu- ja takaseinän), joka aiheuttaa sen, että välillä yhdyntä sattuu. Samoin jostain syystä nykyisin lähes aina suuseksin jälkeen minulle tulee virtsaputkentulehdus. Siitä syystä en enää kovin mielelläni anna nuolla alapäätä, ikävä kyllä.

Kysy rohkeasti vaimoltasi! Toivottavasti löydätte taas yhteisen sävelen, ja ennen kaikkea ymmärrät vaimoasi ja että sinussa ei ole varmastikaan mitään vikaa.

Iteki
Olemme vähän päälle 40v aviopari ja yhdessä oltu 18v. Pari teinilastakin löytyy. Seksielämä oli ennen ihanaa ja jännää, mutta alkoi muutama vuosi sitten hipumaan. Pitkään kesti se huuma ja nyt menossa koko ajan huonommaksi. Vaimo suostuu lähes joka kerta seksiin, mutta ei ole okein "läsnä" kuin ennen. Miksi vaimo ei anna enää koskea ollenkaan intiimialueille? Ei ole vuoteen antanut koskea? Olen kysynyt asiasta pari kertaa, mutta on alkanut mököttämään ja suuttunut. Mikä mättää?? Asia vaivannut minua ja mistään ei saa vastausta. Auttakaa naiset...

M41

Viimeksi muokattu:
Iteki

M41

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä