vaimo raskaana ja upea fantasia

• Viestiketjun aloittaja Mukana!
  • Ensimmäinen viesti
Mukana!
Vaimoni on muutenkin varsin innokas sekstailemaan, mutta nyt on raskaus saanut hänet tosissaan haaveilemaan toisen naisen kosketuksesta. Iltaisin alkaa puhumaan kuinka haluaisi olla toisen naisen alla kuusysissä ja nuolla tätä samalla kun nuolisi minuakin. Hän innostuu oikein yksityiskohtaiseen kuvaukseen siitä miten katselisi kun minun kaluni uppoaisi tuohon toiseen naiseen. Ja lopuksi hän haluaisi nuolla minun spermani tuon naisen pillulta. Siis WOW! Onko muita naisia jotka fantsuilee samasta?

Vieras
Vaimoni on muutenkin varsin innokas sekstailemaan, mutta nyt on raskaus saanut hänet tosissaan haaveilemaan toisen naisen kosketuksesta. Iltaisin alkaa puhumaan kuinka haluaisi olla toisen naisen alla kuusysissä ja nuolla tätä samalla kun nuolisi minuakin. Hän innostuu oikein yksityiskohtaiseen kuvaukseen siitä miten katselisi kun minun kaluni uppoaisi tuohon toiseen naiseen. Ja lopuksi hän haluaisi nuolla minun spermani tuon naisen pillulta. Siis WOW! Onko muita naisia jotka fantsuilee samasta?
Vaimolla oli aivan sama haave. Muutama vuosi sitten tuon toteutimme parikin kertaa. Tämän jälkeen vaimoni halusi että otetaan toinen mies meidän kanssa harrastamaan seksiä, kerran sitten kun minun kaveri oli meillä juhlimassa tehtiin tämä. Minä vaimon alla nuolin pillua kun ka eri nussi sitä takaa päin, ruiski spermat sisään ja minä nuolin pillua. Todella kiihottavaa. Toisella kerralla vaimo selällään kaveri nuoli ja nussi sitä ja vaimo otti minulta samalla suihin. Mutta kun kaveri laitto kullin vaimon suuhun niin vaimo sano mulle että nuole sinäkin, kiihottuneena sittin otin kaveriltani suihin, tehtiin tätä vaimon kanssa vuoronperään. Kaveri kun laukes vaimoni suuhun niin suudeltiin ja nuoltiin tuon kaverin kullista yhdessä spermat. Eli tässä tämmönen bi kokeilukin minun kohdalla. Ka kyllä tuo miehen kullin nuoleminen tuntu ihan mukavalta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä