Olen niin ahdas!

• Viestiketjun aloittaja Pääsenkö loppuun asti?
  • Ensimmäinen viesti
Pääsenkö loppuun asti?
Olemme melkein umpikujassa mieheni kanssa. Ensimmäinen yhdyntä oli yhtä tuskaa. Viiltävä ja puristava kipu. Sen tekemisen aikana olin sisukas: tämän on onnistuttava loppuun asti. Mies nautti ja teki parhaansa. Minä sain raivokohtauksen sen jälkeen: olin erittäin pettynyt itseeni. Se kalvaa minua vieläkin. Mies sai paljon - minä vain kivun tuntemisen. Miehen kalu meni melkein puoleen väliin asti vaginaani. Mieheni kehui sitä kovasti. Olin itsekin vähän mielissäni, koska olin voittanut pelkoni. Ja, että se meni niin pitkälle. Teimme sen takaa päin. Se oli minun toivomus. Toinen kerta meni ihan överiksi. Hätäilimme molemmat. Ja se kerta jäi aivan kesken. Olen vaistonnut, että mieheni on epätoivoinen. Hän sanoi: "Ehkä talvella olemme niin kiihottuneita, että se onnistuu loppuun asti." ja sanoi: "Kyllä sinä kestät, kun muutkin tytöt.." Ennen kuin harrastimme monet kerrat tämmöistä: mieheni työnsi kielensä vaginaani. Tunsin usein hurjaa kiihottumista. Myös mieheni. Mutta nyt sekin sattuu! Kysyin mieheltäni (jolla on paljon kokemusta naisista), että voiko paikkani venyä. Sain puolittaisen vastauksen. Kyllä ja ei. Rakkaat lukijat, sanokaa: voiko vaginani venyä, että seuraava kerta olisi helpompi?? Kiitos!

kiesus
Ettei vaan ole joku tauti nyt neidon vaginassa. Jos ukkos on tunkenu kielensä monen tytön vaginaan ennen sua niin kannattai mennä gynelle valittamaan tuota poltetta ja kipua ennen talvea.

pääsenkö loppuu asti?
Turha huoli tartunnoista. Minä olen hänen ensimmäinen nainen
20 vuoteen ja mieheni on vakuuttanut, että erikoislääkäri on
tutkinut hänen sukupuoliset alueet. Mieheni on melko nuori.
Mutta aikuinen, niin kuin minäkin.

Ettei vaan ole joku tauti nyt neidon vaginassa. Jos ukkos on tunkenu kielensä monen tytön vaginaan ennen sua niin kannattai mennä gynelle valittamaan tuota poltetta ja kipua ennen talvea.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä