Tytsy
Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Huh-huh. Kulli heräilee jo pelkästä ajatuksesta.Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Huh-huh. Kulli heräilee jo pelkästä ajatuksesta.
Jos huomiota haluat, niin käytä niin tiukkoja kuin pystyt. Jos haluat pitää kumpusi piilossa, löysää pöksyä kehiin
Oikein hyvä, jos häpykumpusi on "korkea" , se voi näkyä tai korostua vaikka urheilutrikoiden käytössä.Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Päinvastoin. Se on mielettömän kiihottavan näköinen.Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Älä pilaa luonnonkaunista kumpuasi millään leikkauksella.Itse ajattelin leikkausta, olisi varmaan mulle hyvä vaihtoehto.