"Koeajo"

• Viestiketjun aloittaja kokematonkaisa
  • Ensimmäinen viesti
kokematonkaisa
Välillä kuulee sanottavan että kun on tavannut mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa saattaisi haaveilla vaikka parisuhteesta, kannattaa tämä "koeajaa" mahd. pian koska jos seksi ei toimi, on tärkeä osa suhteesta silloin pilalla. Ja ikävää tämä olisi todeta vasta siinä vaiheessa, kun on jo kerennyt ihastumaan.

Mutta siltikään en ymmärrä. Eikös seksi kuitenkin loppujenlopuksi aina parane ajan kanssa, kun sen toisen oppii paremmin tuntemaan eikä ilmassa ole enää sitä ekojen kertojen jännitystä? Itse olen 27-vuotias nainen ja koska en juurikaan ole seurustellut (joitakin lyhyempiä säätöjä kyllä on ollut), olen melko kokematon seksiasioissa. Olen kyllä kokeilunhaluinen ja utelias oppimaan uusia juttuja, eli pienellä "koulutuksella" musta saisi varmasti ihan mainion seksikumppanin.

Mutta onko mahdollista, että joku mies dumppaa minut heti alkuunsa koska ajattelee että onpa surkeaa. Entä katsotaanko tuossa enemmän sitä, että onko varsinaiset seksitekniikat hallussa (itsellä juuri tässä olisi sitä petrattavaa!) vai enemmänkin sitä, että kohtaako mieltymykset?

mä vaan
mitään tuollaisia mieti,nille on tärkeintä että pillua on tarjolla.Sun kokemattomuus voi olla vaan plussaakin.Sit jos mies kyllästyy se kyllästyy joka tapauksessa, ei siinä mitkään seksitekniikat auta.

Mies39
Välillä kuulee sanottavan että kun on tavannut mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa saattaisi haaveilla vaikka parisuhteesta, kannattaa tämä "koeajaa" mahd. pian koska jos seksi ei toimi, on tärkeä osa suhteesta silloin pilalla. Ja ikävää tämä olisi todeta vasta siinä vaiheessa, kun on jo kerennyt ihastumaan.

Mutta siltikään en ymmärrä. Eikös seksi kuitenkin loppujenlopuksi aina parane ajan kanssa, kun sen toisen oppii paremmin tuntemaan eikä ilmassa ole enää sitä ekojen kertojen jännitystä? Itse olen 27-vuotias nainen ja koska en juurikaan ole seurustellut (joitakin lyhyempiä säätöjä kyllä on ollut), olen melko kokematon seksiasioissa. Olen kyllä kokeilunhaluinen ja utelias oppimaan uusia juttuja, eli pienellä "koulutuksella" musta saisi varmasti ihan mainion seksikumppanin.

Mutta onko mahdollista, että joku mies dumppaa minut heti alkuunsa koska ajattelee että onpa surkeaa. Entä katsotaanko tuossa enemmän sitä, että onko varsinaiset seksitekniikat hallussa (itsellä juuri tässä olisi sitä petrattavaa!) vai enemmänkin sitä, että kohtaako mieltymykset?

Seksi paranee ajan kanssa, kuten kirjoitit. Miehenä en voi kuvitella tilannetta jossa dumppaisin naisen ekan kerran jälkeen, tai edes useamman kerran. Ainoastaan silloin lopettaisin suhteen jo aika alkuvaiheessa( n 3kk ), jos ei seksiä olisi tarpeeksi. Joko naisen mielestä tai omasta mielestäni. Surkeudesta ei voi olla kyse, koska mies ja nainen, kumpikin kertovat toisilleen mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

Viimeksi muokattu:
kokenut nainen
Yleensä ensimmäinen kerta ei ole se paras, joten siinä mielessä seksi kyllä usein paranee ajan kanssa.

Näillä koeajoilla tarkoitetaan kuitenkin sitä, että olisi hyvä heti alussa tietää kumppanin mieltymykset sängyssä, koska niissä voi olla suuriakin eroja. Jos toinen tykkää vaniljaseksistä ja pelkästä lähetyssaarnaajasta kaksi kertaa kuukaudessa ja toinen taas haluaisi joka päivä panna ja saada joka reikään ja rietastella myös vähän rajummissa merkeissä, niin ei se siitä tule ajan kanssa paranemaan, vaan päinvastoin tilanne johtaa ajan myötä joko pettämiseen tai eroon.

Usein alkuhuumassa naidaan kuin kanit, joten sekään ei kerro totuutta vielä. Toisella saattaa ajan myötä halut hiipua, kun taas toinen haluaa koko loppuelämänsä vaikka joka päivä. Useimmiten siis riskinä on tosiaan tilanteen huononeminen, eikä suinkaan paraneminen, kun katsotaan asiaan vähän pidemmällä perspektiivillä.

,,,,,,
Jep. Paraneehan se seksi ajan kanssa, mutta koeajossa voi huomata jos ollaan niin täydellisesti eri aaltopituudella, että siitä ei vaan voisi tulla mitään - edes ajan kanssa.

Vikke Nilo

Joillakin paranee, toisilla ei. Kokelepa tällaisen vanhemman (55v ) kanssa, joka osaa monenlaista. Sanoisin että jos minulla on mieluisa seksikumppani, niin seksi paranee ensin 5v ja sitten on vähän varaa viilentyäkin. Kyllä se siinä 10v kohdalla on joko tai tilanne, pysyy hyvänä tai huononee. Yhden yön suhteita en kannata, muuten kuin siinä että voi huomata että juttu ei toimi ollenkaan.
Ihan hyvä ajatus, AP, en minäkään haluaisi suhteeseen jossa seksi ei toimi. Ristiriitaistahan tämä on, pakko se ensimäinen kerta olla että pääsee eteenpäin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä