Onpas todella mielenkiintoisia keskusteluja.
Kimalainen, juurikin tuo blogi. Posket punassa tulee luettua kesken töiden.
Aisankannattaja taitaa olla aikalailla asian ytimessä.
Mikä on "se" juttu mikä sai teidät tälle tielle. Miten asiat päätyivät siihen, mihin päätyivät.
Mietitäänpä asiaa näin. Kuinka paljon on miehiä jotka ovat periaatteessa aisankannattajia, vain eri muodossa. Eli ,kontakti palstat ovat täynnä pariskuntia, jotka hakevat miehiä. Joku hakee nuorta, toinen vanhaa, haussa mies ryhmä, joku haluaa mustaa.
Työkaverini(nainen) pikkuhuppelissa kertoi olevansa miehensä kanssa Swingerssissä ja harrastavansa parinvaihto bileitä. Ei muuten olisi uskonut.
Kaikissa näissä on kyse periaatteessa samasta asiasta. Toinen mies nussii oman vaimon pinpiä.
Näissä vain mies on läsnä. Herää kysymys, eikö tässäkin ole kyse eräänlaisesta aisankannattamisesta.
Sitten nämä Pirkot ja Pirjot Levin reissuineen ja Tainat ja Tuput laivamatkoineen, jotka levittävät jalkansa vieraalle miehelle.
Sitten nämä Ellit, jotka pitävät salarakasta, tai hakevat kertapanoja netistä.
Näissähän omat miehet eivät tiedä vaimojensa tempuista, mutta yhtäkaikki aisurin nämäkin tekevät miehistään.
Mitä minun ja vaimoni tapaukseen tulee, niin seksi on tärkeä osa meidän parisuhdetta.
Vaimoni oli nuorempana ns. sellainen,
jolta heltisi helpolla pillua ja seksi seikkailuja oli paljon.
Nyt varttunemalla iällä olemme antaneet tunteen viedä.
Kaikki tämä perustuu luottamukseen. Minä annan köyttä ja vaimo käyttää vapautta. Kaikesta huolimatta onhan meillä tietysti myös muuta elämää, mutta tämä on tietenkin iso pala sitä.
Kokeike aluksi, kun nussitte miten miehesi suhtautuu ja on kiimoissaan, jos haarojen välissä olisikkin toinen mies.
Turhaan riudut,netit on täynnä pillu halukkaita miehiä. Tai tee sitten vaikka ns. tyttökaverin kanssa matka Leville tai laivareissu, jossa saat kunnon panot ja teet miehestäsi aisurin.
Näytä kumpi on pomo!! Tee kuten vaimoni, joka on ilmoittanut minulle tekevänsä omalla pillulla juuri niin, kuin itse haluaa.