Heippa.. minusta tuli aisuri oikeastaan huomaamatta, vaimo petti minua useita kertoja ja olin alkuun tosi mustasukkainen hänestä. ystävät yrittivät puhua minulle että jättäisin hänet, annoin silti aina anteeksi, koska rakastin häntä...
Luin internetistä cuckold juttuja "Vaimo vallassa" huomasin kiihottuvani ihmisten tarinoista, kun vaimo on käynnyt panemamassa eri miehiä, päätin ehdottaa cuckold kuvioita.
Meni viikonpäivät kunnes olin kaverin kanssa kaljottelemassa, kaverille ehdotin että kysyttäisiin naiseltani kiinostusta kimppaseksiin, soitettiin puolihuumorilla
kuinkas ollakkaan hetken päästä tuli kotia pienessä huppelissa, otti meidän käsistä kiinni et nyt saatte antaa munaa kun kerran ehdottelitte.
Panivat seuraavaan aamupäivään asti melkein tauotta..
Silloin tajusin tulleeni aisuriksi, pakko oli panna heti aamusta kuinka se märkä, liukas ja punainen pillu tuntuikin niin taivaallisen hyvälle
Naiset johdatelkaa miehenne rohkeasti kokeilemaan , alkuun kun pääsette jäätte
molemmat koukkuun.
sovimme että ei välitetä pätkäkään mitä muut on meistä mieltä..
vaimoke alkoi olla reissuillaan välillä useita päiviä ja alkoi antamaan ihanaa pilluansa eri miehille ilman kumia, viikon aikana saattoi imeä pilluunsa viidenkin miehen nesteet, hän jopa alkoi kiusaamaan kun rahat oli vähissä että järjestäisi lisätienestit pillullansa, huh se ehkä oisi ollut mullekkin jo vähän liikaa, vaikka
tosipervolta mun korvaan kuulostikin, alkoi kyllä seisokki kävi mielessä että mihin
tämä on menossa, siis sain siitä nautinnon mitä enemmän hän nauttii ja
pilluansa jakelee.
Meille tuli kyllä myöhemmin ero muista syistä.
mutta silti panemme vieläkin aina välillä, sanoo vaan et hei kyllähän sä mut tiedät millainen mä oon.. Tänään menen auttamaan asunto asioissa jospa exäänsä muistaisi taas liukkaalla pillulansa, kehuskeli puhelimessa nussineensa kahden eri kundin kanssa lähiaikoina.
Vaikea kieltäytyä tietää sen et ei tarvi mulle kun vihjata panemisistaan, että kelpaako nussitu pimppi? Rakastan kyllä häntä omalla tavallani kyllä vieläkin..
Halu ois löytää joku tuhma nainen kumppaniksi jonka kanssa saisi cuckold leikkejä jatkettua
T:Mika