Kuinka teen miehestäni aisurin?

  • Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
Mikä
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?

Jos miestä kiinnostaisi myös vieras? Eli miten aisuri täällä määritellään? Onko se vain nainen vieraan kanssa ja mies ei, vai molemmat vieraissa. Vai vaan mies vieraissa, niin mikä nainen on silloin?
 
Viimeksi muokattu:
Pekka.nen
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä;11660822:
Jos miestä kiinnostaisi myös vieras? Eli miten aisuri täällä määritellään? Onko se vain nainen vieraan kanssa ja mies ei, vai molemmat vieraissa. Vai vaan mies vieraissa, niin mikä nainen on silloin?
Hyvä pohdinta ihan siitä syystä, että samaa olen joskus miettinyt. Tuo, että nainen käy miehensä luvalla tai jopa kehotuksesta vieraissa täyttää Aisuruuden määritelmän. Taitaa vaan olla niin, että heteronainen ei keskiarvoisesti halua jakaa miestään ilman tasapuolisuutta.

Usein miehelle taas on ok, että nainen saa vierasta.
 
aisurihki
Luulenpa että useammin se on mies joka esittelee tämän aiheen naiselleen. Tiedä sitten mikä siinä on, onhan aihetta toki tutkittu. Joku aisurigeeni ihmisellä on kun meitä niin paljon on.

Parhaimmillaan rakastavan pariskunnan suhde, jossa mies on aisuri, voi vain lujittua.

Olen tiennyt olevani aisurityyppiä jo teinistä asti. Ja pääsin myös sinuiksi asian kanssa. Muutama todella kiva suhde on takana aiheen tiimoilta, mutta olisihan se upeaa jos joku päivä löytäisi toisen puoliskonsa naisesta, jonka kanssa kolahtaa muutenkin. Ja löydettäisiin yhteinen sävel tästäkin aiheesta.

Jos haluat tehdä miehestäsi aisurin, niin kannattaa varmaan googlata aiheesta ja vähän haistella mikä siinä on se juju joka miehen vie. Ja aloittaa pikkuhiljaa kiusaaminen siihen suuntaan ja katsoa josko oman miehen kohdalla tärppää.

Eikä tätä tiedä päällepäin. Meitä on joka junaan, monet aisuriksi taipuvat miehet ovat minun käsittääkseni varsin vahvoja ja pärjäävät esim työelämässä hyvin. Kovempaa kanttia se vaatii mieheltä kun naisen nautinnon eteen alistuu aisuriksi, kun naisten paskasti kohteleminen :)
 
Dirlandaa
En tiedä olenko aisuri. Vaimoni etenkin humaltuessaan antaa miesten kosketella itseään. Monesti jopa suutelee heitä minun läsnäollessa. Yhden kerran olen nähnyt hänen menneen pidemmälle. Antoi naida itseään tosin ei minun silmieni edessä vaan leiripaikalla miehen matkailuvaunussa. Jälkeen päin kertoi antaneensa. Alussa asia kiusasi minua mutta nyt jopa haluan että hän kiusoittelee miehille yli rajojen. Yhteisiä vuosia on kertynyt paljon. Varmaan vaimoni pikku hiljaa on tekemässä minusta aisuria ?
 
Aisuri
Joo tään on mahtavaa todeta että meitä on näin paljon!
Meillä vaimoa käy nussimassa säännöllisesti 2 mustaa miestä ja vaimo on ihan koulussa niihin ja mä nautin kanssa
 
Sami
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
 
Viimeksi muokattu:
Sami
Emme olleet vielä naimisissa, kerran hänen kotonaan nussittiin sohvalla. Olin silloin aika herkkä laukeamaan. Niinpä ei taaskaan kestänyt kun pari minuuttia kun laukesin. Aivan pian ovi aukesi, sisään tuli naapurin vanhapoika. Heti hän huomasi mitä olimme tehneet. Istuin keinutolissa sohvan vieressä. Naapurin vanhapoika tuli sohvalle. Tuleva vaimoni veti jalat sohvalle, hameen alta näkyi sääret pitkän matkaa. Huomasin kun hän käänsi jalkojaan vanhaanpoikaan päin, spermasta märät pikkuhousut näkyivät selvästi. Silmissä oli kiimainen katse. Sen huomasi mieskin, hänen housunsa alkoivat kohota, kyrpä seisoi.
Pikkuhiljaa hän hivuttautui lähemmäs tyttöystävääni, laittoi kätensä tytön reidelle. Tämä Toivo niminen mies halusi panna, tuskin oli koskaan pannutkaan. Tyttöystäväni ensiksi työnsi miehen käden pois ja sanoi, mitä Toivo oikein meinaa. Vastaus tuli heti haluan nussia. Tätä olin vähän pelännytkin. Toivo oli iso mies, en uskaltanut puuttua asiaan. Niinpä Toivo yritti kömpiä tyttöystäväni päälle, uhkaili vielä että sanoo tytön vanhemmille mitä täällä oli puuhattu. Tyttöystäväni selvästi halusi Toivon kyrpää. Sanoi Toivolle mene tuohon lattialle tulen päälle. Hetihän Toivo pääsi lattialle, kaivoi jäykän kyrpänsä esiin. tyttöystäväni päälle ja pian nussittiin. Tyttö sanoi älä laukee sisään, en laukee sanoi Toivo. Toivolle kävi samoin kuin minulle, hän laukesi heti, kaikki spermat syvälle tytän vittuun. En voinut tehdä mitään, tilanne kiihotti minuakin. Tytttö, taaskaan en saanut mitään. Toivo puuskutti ja antoi kuitenkin kyrpänsä olla tytön vitussa. Tyttöystäväni keinutteli hiljaa velton kyrvän päällä. Pikkuhiljaa Toivon kalu heräsi ,turposi aivan silmissä. Sitten vasta alkoi kova meno. Toivo sanoi, multa tulee pian, mutta niin tuli tytöltäkin. Samoin minulta siinä soututuolissa. Mitään ehkäisyä ei käytetty. Sitä jännitettiin jälkeenpäin, käviköhän hassusti ja kumpi on isä. Ei kuitenkaan raskautta tullut. Koskaan emme avoiduttuamme puhuneet asiasta. Olinko minä "aisankannattaja"???
 
harkiten tehty aisuriksi
Olimme silloin nelikymppisiä vaimoni kanssa kun kokeilut aisurina alkoi. Alulle panijana oli vaimoni joka tiedusteli minulta mitä mieltä olisin jos hän alkaisi jonkun miespuolisen ystävän kanssa käydä jossakin yhdessä. Eka reaktiot olivat tietysti hyvin kielteiset. Aika kului, kunnes taas vaimo otti asian esille. Kertoi että eräs tuttu mies pyysi häntä auttamaan huoneen sisustamisessa, mies oli juuri muuttanut asuntoa. Ajattelin ei kai siinä mitä että menköön. Sen jälkeen vaimo pyysi että voisi joskus käydä miehen luona tietoisesti ja ettei siitä tulisi haittaa meidän yhteiselle ajalle ja tuntui olevan ystävä pohjalta olevaa auttamista. Vaimo käväisi silloin tällöin miehen luona, ei mitenkään usein mutta kuitenkin. Tätä varmaan jatkui enemmän kuin viisi vuotta kunnes tapaamiset loppui miehen muutettua paikkakunnalta. Nyt sitten jäkeen päin olemme puhuneet asiasta ja minua tietenkin kiinnosti että rakastelivatko he koskaan. Siihen sain yksiselitteisen vastauksen että aina kun tapasivat. Eikä aina tapaamiset ole olleet miehen kotona vaan esim. autossa, metsässä, kerran ravintolan vessassakin olivat panneet. Mutta kaikki tapaamiset oli olleet minun tiedossa, hän kertoi. Nyt olemme viisikymppisiä ja yhdessä olo jatkuu, ehkä kuitenkin molemmat olemme hioutuneet yksiin niin ettemme enää kaipaa ulkopuolisia suhteita.
 
Hessu-Hopo
Olen aisankannattaja.Ikää on jo 61 vuotta ja naimaan pystyn potenssilääkkeen voimalla.Pikku hiljaa tämä potenssin pitäminen on vain vaikeaa. Tämä aisankannattaminen kiihoittaa valtavasti. Vaikka ulospäin olemme ns. normi pariskunta on vaimoni meillä se, joka määrää kaapin paikan. Siis aisankannattaminen on myös alistumista parisuhtessa. Vaimoni 55 v harrastaa, käy jumpalla ja on muutenkin osallistuva nainen. Minä siivoan, käyn kaupat, laitan ruoat ja hoidan kodin juoksevat asiat.
Olemme nykyään kahden joten tämä aisankannattaminen onnistuu hyvin. Vaimollani on muutama kokenut nuorempi sonni, joka tyydyttä vaimoni. Ennen panoja käy tavallaan ylikierroksilla,laittaa sukkanauhaliiviä+halkiopöksyjä,meikkaa,sheivaa ja valmistautuu antamaan.
On valtavan kiihoittavaa katsella tätä rituaalia. Viikonloppuna jää useasti koko yöksi naimaan.Asiaan kuuluu myös vaimon jokavuotinen laiva matka sekä viikon Levin reissu.
Panojen jälkeen on voipunut ja raukea. Käyn itsekkin kuumana, kun vaimo saapuu reisuiltaan ja voin saada illalla naida ja kuulla naimisen yksityikohtia.
Meillä tämä järjestely toimii ja kulissit on kunnossa. Kukaan ei varmasti aavista pikku puuhailujamme. Kumpikaan ei halua luopua siitä, mitä olemme rakentaneet vuosien varrella. Molemmat meistä ovat tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Vaimoni suorastaan hehkuu , kun saa vierasta. Osaltaan tämän takia haluaa pitää kropan kunnossa
Monet pitävät aisankannattajia reppanoina, mutta näinhän se ei ole. Vaatii mielestäni vahvaa itsetuntoa antaa naiselleen vapaus nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
Hessu-Hopo
Aivan mahtavaa,itse olen sokeritautinen,pienimunainen,jonka unelma on,että pääsisin aisuriksi juuri niinkuin sinä.Tunnen onnea,että on pareja jotka uskaltaa toteuttaa itseään ja unelmia.Aivan ihanaa olisi jos vaimo saisi tuntea kunnon orin sisällään,ja suuren satsin jo antaisi limakalvoile kuuluvan pulssin.Upee tarina.
 
untuvikko
Lähdet vaan ominpäin sellaiseen Swingersiltaan joita on Kirkkonummen Wildclubilla ja hankit illan aikana koko liudan uusia kokemuksia. Nimimerkillä kokemusta on ja suosittelen. Naisena iltaan voi mennäihan hyvin yksinkin, mutta yksin ei travitse olla.
 
eret44
Luulenpa että useammin se on mies joka esittelee tämän aiheen naiselleen. Tiedä sitten mikä siinä on, onhan aihetta toki tutkittu. Joku aisurigeeni ihmisellä on kun meitä niin paljon on.

Parhaimmillaan rakastavan pariskunnan suhde, jossa mies on aisuri, voi vain lujittua.

Olen tiennyt olevani aisurityyppiä jo teinistä asti. Ja pääsin myös sinuiksi asian kanssa. Muutama todella kiva suhde on takana aiheen tiimoilta, mutta olisihan se upeaa jos joku päivä löytäisi toisen puoliskonsa naisesta, jonka kanssa kolahtaa muutenkin. Ja löydettäisiin yhteinen sävel tästäkin aiheesta.

Jos haluat tehdä miehestäsi aisurin, niin kannattaa varmaan googlata aiheesta ja vähän haistella mikä siinä on se juju joka miehen vie. Ja aloittaa pikkuhiljaa kiusaaminen siihen suuntaan ja katsoa josko oman miehen kohdalla tärppää.

Eikä tätä tiedä päällepäin. Meitä on joka junaan, monet aisuriksi taipuvat miehet ovat minun käsittääkseni varsin vahvoja ja pärjäävät esim työelämässä hyvin. Kovempaa kanttia se vaatii mieheltä kun naisen nautinnon eteen alistuu aisuriksi, kun naisten paskasti kohteleminen :)
väitätkö että miehet antaa vaimon käydä vieraissa enempi kuin itse mies käy? eli eikö mies edes halua käysä. tuota ei usko kukaan koska miehille on luonnollista seksin harrastaminen naaraiden kanssa. minä en antas vaimon käydä eikä hänen tee mielikään, itse taas puutteessa tekis mieli mutta en ole vielä käynyt.
 
Wannabe aisuri
Tosiaan oma mies on höpöttänyt tätä et haluais nähdä minut vieraan kanssa jo pitkään. Kun lueskelin noita juttuja niin oli kyllä helkkarin kiihottavaa mut en varmaan ikinä uskaltais kun ei kuitenkaan tiedä et miten mies siihen lopulta suhtautuis. Miten vois varmistua et mustasukkaisuutta ei tule
Keskustelemalla asiasta paljon. Itse olen saanut opetella olemaan aisuri uskottomien exien kautta. Salajuttujen selvittyä ja järkytyksestä toivuttuani huomasinkin kiihottuvani syrjähypyistä. Yritin keskustella nykyisen kumppanin kanssa aiheesta, mutta hän valitettavasti tyrmäsi jutun täysin.
 
Viimeksi muokattu:
Aisuri minäkin?
Minulla on suhde vanhempaan naiseen. Tapailemme silloin tällöin ja keskustelemme samalla hänen muista panoistaan. En koe mustasukkaisuutta muista miehistä. Naisen aktiivisuus päinvastoin tekee hänestä haluttavamman. Tuntuu hyvältä kuulla hänen saaneen isoa ja mukavaa oli myöskin sheivata hänet miehelle, joka halusi hänet posliinina.
 
kokeilkaa
kokeilkaa sanoa että näit unta että harrastitte kimppaseksiä ensin ja lopuksi miehesi oli tykännyt jäädä vain seuraamaa kun sinua naidaan jne jne... Ja kun aamulla heräsit niin olit ihan märkänä! Ja voit kysyä suoraan mitä mieltä on tuollaisesta unesta? Ja puhua vois myös että mies oli nainut jotain toista naista ja olit tykännyt...! Unista nyt tuskin täysjärkinen suuttuu, mutta vastaukset antaa hieman suuntaa mihin edetä.
 
Hyvät hyssykät
Viimeksi muokattu:
susa
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
Uskoakseni on aika yleistä! Minä en saa miehestäni tarpeeksi joten panen myös muita. Mutta tuon nämä miehet kotio jolloin myös mieheni syttyy! Joskus minua on pannut kaksikin miestä ja sitten oma mies on tullut liukkaille. Nimenomaan tämä kiihottaa miestäni että saa katsoa kun vieraat nai minua ja tykkää sit nussia ja nuolla spermaista pilluani! Ja itse saan nauttia monesta peräkkäisestä panosta.
 
Viimeksi muokattu:
punakylkirastas
Olen aisankannattaja.Ikää on jo 61 vuotta ja naimaan pystyn potenssilääkkeen voimalla.Pikku hiljaa tämä potenssin pitäminen on vain vaikeaa. Tämä aisankannattaminen kiihoittaa valtavasti. Vaikka ulospäin olemme ns. normi pariskunta on vaimoni meillä se, joka määrää kaapin paikan. Siis aisankannattaminen on myös alistumista parisuhtessa. Vaimoni 55 v harrastaa, käy jumpalla ja on muutenkin osallistuva nainen. Minä siivoan, käyn kaupat, laitan ruoat ja hoidan kodin juoksevat asiat.
Olemme nykyään kahden joten tämä aisankannattaminen onnistuu hyvin. Vaimollani on muutama kokenut nuorempi sonni, joka tyydyttä vaimoni. Ennen panoja käy tavallaan ylikierroksilla,laittaa sukkanauhaliiviä+halkiopöksyjä,meikkaa,sheivaa ja valmistautuu antamaan.
On valtavan kiihoittavaa katsella tätä rituaalia. Viikonloppuna jää useasti koko yöksi naimaan.Asiaan kuuluu myös vaimon jokavuotinen laiva matka sekä viikon Levin reissu.
Panojen jälkeen on voipunut ja raukea. Käyn itsekkin kuumana, kun vaimo saapuu reisuiltaan ja voin saada illalla naida ja kuulla naimisen yksityikohtia.
Meillä tämä järjestely toimii ja kulissit on kunnossa. Kukaan ei varmasti aavista pikku puuhailujamme. Kumpikaan ei halua luopua siitä, mitä olemme rakentaneet vuosien varrella. Molemmat meistä ovat tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Vaimoni suorastaan hehkuu , kun saa vierasta. Osaltaan tämän takia haluaa pitää kropan kunnossa
Monet pitävät aisankannattajia reppanoina, mutta näinhän se ei ole. Vaatii mielestäni vahvaa itsetuntoa antaa naiselleen vapaus nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
punakylkirastas
Olen aisankannattaja.Ikää on jo 61 vuotta ja naimaan pystyn potenssilääkkeen voimalla.Pikku hiljaa tämä potenssin pitäminen on vain vaikeaa. Tämä aisankannattaminen kiihoittaa valtavasti. Vaikka ulospäin olemme ns. normi pariskunta on vaimoni meillä se, joka määrää kaapin paikan. Siis aisankannattaminen on myös alistumista parisuhtessa. Vaimoni 55 v harrastaa, käy jumpalla ja on muutenkin osallistuva nainen. Minä siivoan, käyn kaupat, laitan ruoat ja hoidan kodin juoksevat asiat.
Olemme nykyään kahden joten tämä aisankannattaminen onnistuu hyvin. Vaimollani on muutama kokenut nuorempi sonni, joka tyydyttä vaimoni. Ennen panoja käy tavallaan ylikierroksilla,laittaa sukkanauhaliiviä+halkiopöksyjä,meikkaa,sheivaa ja valmistautuu antamaan.
On valtavan kiihoittavaa katsella tätä rituaalia. Viikonloppuna jää useasti koko yöksi naimaan.Asiaan kuuluu myös vaimon jokavuotinen laiva matka sekä viikon Levin reissu.
Panojen jälkeen on voipunut ja raukea. Käyn itsekkin kuumana, kun vaimo saapuu reisuiltaan ja voin saada illalla naida ja kuulla naimisen yksityikohtia.
Meillä tämä järjestely toimii ja kulissit on kunnossa. Kukaan ei varmasti aavista pikku puuhailujamme. Kumpikaan ei halua luopua siitä, mitä olemme rakentaneet vuosien varrella. Molemmat meistä ovat tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Vaimoni suorastaan hehkuu , kun saa vierasta. Osaltaan tämän takia haluaa pitää kropan kunnossa
Monet pitävät aisankannattajia reppanoina, mutta näinhän se ei ole. Vaatii mielestäni vahvaa itsetuntoa antaa naiselleen vapaus nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
punakylkirastas
Moikka ! kun vaimosoi on käynyt laivalla niin onko panokaverit olleet jo sovittuna ja valmiina vai sieltäkö laivalta vaan ex tempore sama kysymys levin reissusta ?
 
rietasM
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä