minkälaisesta seksistä yli 50 naiset pitävät

• Viestiketjun aloittaja arvo.s
  • Ensimmäinen viesti
gggegggo
Joo, mutta katos kun seksuaalisuuteen vaikuttaa paljon (ehkä kaikista eniten) myös se, miten lapsi on kasvatettu ennen teini-ikää ja millainen ilmapiiri kodissa on seksin suhteen ollut. Ja jos nainen on syntynyt v. 1955, niin kyllä hän silloin on viettänyt lapsuutensa ja osan teini-ikääkin 50-60-luvuilla. Ja mitä itse olen kuunnellut päälle viiskymppisten naisten kertomuksia seksielämästään, niin kyllä se aika mielikuvituksetonta ja varsinkin ilotonta touhua tuntuu monella olevan.
1955 syntynyt oli 1960 viisi vuotta ja 1970 15-vuotta, eli tuskin oli teini-iässä 50-60 luvulla. Nuo ovat olleet nuoria 70-luvulla jolloin seksi oli eka kerran vapaata ja huumeet tuli eka kerran pohjolaan. Nuo ovat hippi ja flower-power ikäluokkaa, eli tuskin ovat kovin estoisia tänä päivänäkään.

Viimeksi muokattu:
Xy1
1955 syntynyt oli 1960 viisi vuotta ja 1970 15-vuotta, eli tuskin oli teini-iässä 50-60 luvulla. Nuo ovat olleet nuoria 70-luvulla jolloin seksi oli eka kerran vapaata ja huumeet tuli eka kerran pohjolaan. Nuo ovat hippi ja flower-power ikäluokkaa, eli tuskin ovat kovin estoisia tänä päivänäkään.
Näin on näreet. Ensimmäistä disco-sukupolvea ainakin Stadilaiset, joten tietävät kyllä miten naidaan. Turha kuvitella, että nykynuoret olisivat keksineet jotain uutta. Silloin ei ollut videoita vielä 70-luvulla, joten piti kokeilla itse.

Viimeksi muokattu:
Inkeri
Nö tämähän nyt on aivan absurdi asia sellaiselle joka ei edes tiedä mitä seksi tarkottaa. (ja nyt sitten toivottavasti lähes 60-prosenttiä menee nuklumaan tai sitten harratamaan jotain).
Se on jotain maailmaa enempää.

Olen aivan myyty kun mies tulee lähelle. Ei tarvitse oikeasti mitään muuta kuin että tulee lähelle. No se tarvitsee sen, että on se oikea mies.

Muru
Nö tämähän nyt on aivan absurdi asia sellaiselle joka ei edes tiedä mitä seksi tarkottaa. (ja nyt sitten toivottavasti lähes 60-prosenttiä menee nuklumaan tai sitten harratamaan jotain).
Se on jotain maailmaa enempää.

Olen aivan myyty kun mies tulee lähelle. Ei tarvitse oikeasti mitään muuta kuin että tulee lähelle. No se tarvitsee sen, että on se oikea mies.
Niin että tarvitaan oikeasti vain mies ja nainen. Ei muuta. Olen joskus ollut se nainen. Ja se tuntui ketun hyvältä. Odottelen sitä uutta jos ei nyt kettua niin ainakin jotain joka ampuu sen ketun.

Muru

Viimeksi muokattu:
Muru
Niin että ei ole mitään. Paitsi jos on jotain. Kyllä nainen (vaikkakin yli 50-vuotias) aina tietää kun mies tulee lähelle.

No vaihdevuodet on ongelma. Sille kenelle se on ongelma. Minulle se on ongelma, että jos (harvoin) tulee mies lähelle niin valun reisiäni pitkin. Muru

Muru
Eikö täällä nyt kukaan mies uskalla kirjoittaa. Olen nyt ihan oikeasti tullut ensikertaa tänne ja ihmettelen että ei kukaan oikea mies kirjoita. Palan aina halusta kun vaan oikea mies osaa tulla lähelle.

Ei kait kukaan
Meillä ainakin nainen ( 50+ ) tykkää nykyään sponttaanista ja vähän rajummasta ottamisesta. Pieni pervoilukaan ei ole pahitteeksi, esim isolla kurkulla nussiminen on kivaa leikkiä.
Seksi on silloin ollut onnistunutta, kun se tuntuu pillussa vielä pari päivää panemisen jälkeen.

jänkäjoonas1943
Eikö täällä nyt kukaan mies uskalla kirjoittaa. Olen nyt ihan oikeasti tullut ensikertaa tänne ja ihmettelen että ei kukaan oikea mies kirjoita. Palan aina halusta kun vaan oikea mies osaa tulla lähelle.
Kyllä ne miehetkin puolukoita poimii. Oletkos muru pyörittänyt puolukkaa pillussasi? Mutta asiaan. Oman kokemukseni mukaan tosinaiset 50 kymppisenä nauttii aivan ainutlaatuisella tavalla monipuolisesta seksistä joka kattaa naisesta riippuen koko kirjon.

Viimeksi muokattu:
Hellitkö sopivasti
Meillä ainakin nainen ( 50+ ) tykkää nykyään sponttaanista ja vähän rajummasta ottamisesta. Pieni pervoilukaan ei ole pahitteeksi, esim isolla kurkulla nussiminen on kivaa leikkiä.
Seksi on silloin ollut onnistunutta, kun se tuntuu pillussa vielä pari päivää panemisen jälkeen.
Kyllä tukasta kiinni ja panna kuin luolamies, tämähän se monella miehellä on mielikuva mistä luulee naisen tykkäävän. Silloin ei akka tartte muualta kullia himoita. Saattavi olla päinvastoin. ?

Viimeksi muokattu:
Piirun alle 50
minkälaisesta seksistä yli viiskymppiset naiset pitävät ja haaveilevat

Olen piirun verran alle 50 nainen ja pidän seksistä. Välillä pitkistä sessioista, joissa toista hyväillään ja hellitään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Annetaan suuseksiä, hierotaan tissejä ja miehen kalua hellästi muttei niin että toinen laukeaa. Rakastellaan ja vaihdetaan asentoja välillä. Eli nautitaan pitkän kaavan mukaan. Välillä sitten pikapano tuntuu taivaalliselta. Minä ainakin pidän monenlaisesta seksistä, paikka ja aika vaikuttaa.

Viimeksi muokattu:
eero
En todellakaan tyydy pikapanoihin vaan seksin pitää kestää pitkään ja olla laadullisesti tyydyttävää. Meillä sekstailu kestää tunnista kolmeen riippuen fiiliksistä ja kolmesta neljään kertaa viikossa. Seksi on paletti, josta kaikkea mikä tuntuu hyvältä sopivasti.
Minun vaimoni saa yleensä 4-6 orgasmia 15-20 minuutissa ja sitten on paikat niin hellinä ettei halua enempää. Joskus nuormpana, jonkun muun kanssa ajatteli,että loppuisi jo. En siis jaksaisi tunnin tai kolmen tunnin panoja. Ehkä meillä vakka on löytänyt kantensa.

Viimeksi muokattu:
Kiihkeä leski
Olen 39v mies,vaimon kanssa mennyt huonosti tapasin keilahallissa vanhemman naisen.Sanoi olevansa leski ja jäänyt eläkkeelle.Meille tuli suhde en ollut koskaan ollut itseäni vanhemman kanssa saatikka 25v ikäero.Hän on mukava ja ihan hyvännäköinen,En olis uskonut miten kiihkeä sängyssä halusi eri asennoisssa ja nautti seksistä.Ei ole pihtari ja hyväksynyt tilanteen että olen varattu.

Seidi
Ovat ihania illalla nakkaavaat ensin hampaansa vesilasiin sitten pikkasen hiplaan suuria rintoja samalla kun ottavat himokkaasti suihin.
Niin ylä kuin myös alahuulen oikein niljakkaat koska hampaat ei haittaa toimintaa.
Olet ihan oikeassa on ihanaa kun mies imee nännejä tykkään ottaa suihin ja imeä tattispalaa ja myös palleja olen kiimainen nainen ikä ei ole este pillu sykkii olen nytkin kiimassa

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä